Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Och vi Àr som sagt nÄgra som fortfarande skulle vilja se ett test av Hercules 16/12 FW.

Studio skulle vara FÖRST i Norden med ett test.

edit: frÄn Sverige till Norden.. och har bara hittat ett (1) test i Europa.

Redigerat av hackeman
Postat

Har försökt tjata in ett testexemplar av det ljudkortet, men det Ă€r inte alltid sĂ„ lĂ€tt. Vi vill fĂ„ leverantörerna att förstĂ„ att mĂ„nga vĂ€ntar med köp tills de lĂ€st ett test, men det Ă€r inte alltid de lyssnar. 🙂

/Mats

Postat (redigerat)
Har försökt tjata in ett testexemplar av det ljudkortet, men det Ă€r inte alltid sĂ„ lĂ€tt. Vi vill fĂ„ leverantörerna att förstĂ„ att mĂ„nga vĂ€ntar med köp tills de lĂ€st ett test, men det Ă€r inte alltid de lyssnar.  😆

/Mats

StĂ€mmer det att Gandalf Ă€r den svenska leverantören? Är det dem ni tjatar pĂ„?

edit: en vĂ€g Ă€r vĂ€l att ni köper det pĂ„ öppet köp som privatperson, gör testet, och lĂ€mnar tillbaka kortet? 🙂

Redigerat av hackeman
Postat
Aha, det ser ut som om den distributör vi tjatat pÄ inte lÀngre har kortet i sortimentet. Jag ska genast ringa och tjata pÄ Gandalf istÀllet! Test coming up!

HÄller tummarna!

Kan du berÀtta hÀr om Gandalf stÀller upp med testkort eller ej, sÄ man vet om det Àr lönt att invÀnta en recension eller ej...?

Postat

Gandalf har tvingats upphöra med distributionen pga att de var mer av en dataprylsdistributör Ă€n en musikutrustningsdito. SĂ„ nu har vi vĂ€nt oss direkt till Guillemot, som Ă€ger Hercules. Den hĂ€r produkten ska vi banne mig fĂ„ tag pĂ„ och testa. 😉

/Mats

Postat
Gandalf har tvingats upphöra med distributionen pga att de var mer av en dataprylsdistributör Ă€n en musikutrustningsdito. SĂ„ nu har vi vĂ€nt oss direkt till Guillemot, som Ă€ger Hercules. Den hĂ€r produkten ska vi banne mig fĂ„ tag pĂ„ och testa.  😉

Bra Mats!

Jag hade pÄ kÀnn att Gandalf inte skulle ge nÄn vinst, kortet fanns inte ens med i deras produktsortiment lÀngre.

Vi har snackat om Hercules 16/12 FW i ett par tidigare trÄdar:

https://www.studio.se/index.php?showtopic=131

https://www.studio.se/index.php?showtopic=546

Den enda recensionen jag hittat pÄ nÀtet Àr en fransk sÄdan, hÀr översatt av Google:

http://translate.google.com/translate?hl=e...GLC:en%26sa%3DG

Postat

NÀr vi ÀndÄ sitter och önskar hej vilt; ett STORT test av Nuendo 3 Àr ju nÀstan ett krav! Jag, personligen, tycker att Nuendo kÀnns mycket mer proffesionellt att jobba i Àn Cubase...

Postat

Ett hyfsat stort test Àr inplanerat i nummer 3! Hyfsat stort, eftersom vi resonerar som sÄ att relativt fÄ Studio-lÀsare kör Nuendo. Men det finns definitivt mÄnga som Àr nyfikna pÄ det och vill veta vilka skillnaderna Àr jÀmfört med Cubase.

/Mats

Postat
men varför har fitzpatrick droppat det dÄ?!?

Ett svar jag fick via email frÄn Fitzpatrick (i annan frÄga dock):

Jag har heller inte sett nÄgra recensioner pÄ 1612an. Jag vet dock att den fungerar bra. Vi lÀmnar naturligtvis garanti pÄ produkten. Just nu har vi endast en kvar.

Med VĂ€nliga HĂ€lsningar

Jan Spanedal

Sales Representative

FITZPATRICK AB

"...att den fungerar bra" sÀger förstÄs inte sÄ mycket, speciellt inte dÀr det kommer frÄn en sÀljare.

I vÀntan pÄ Studios recension pÄ kortet, finns en fÀrsk sÄdan hÀr:

http://www.tomshardware.se/hardnews/20050210_213836.html

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Senaste foruminlĂ€ggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.