wicked_s Postat 3 februari 2005 Postat 3 februari 2005 Vore ruskigt intressant att fÄ se nÄgon artikel/test/information i nÄgot kommande nummer av Amplitube2. Det hypades ju rejÀlt om dennan produkt sÄvitt jag förstÄr under NAMM. HÀr finns en PDF fil till deras press release. Verkar ju Àckligt hÀftigt! http://www.ikmultimedia.com/PressReleases/AT2-05-01.pdf
Mats StÄlbröst Postat 3 februari 2005 Postat 3 februari 2005 Kommer vi definitivt att testa! VÄgar dock inte lova nÀr. Mycket av det som presenteras pÄ Namm Àr ju lÄngt ifrÄn helt fÀrdiga produkter. /MvH Mats
hackeman Postat 3 februari 2005 Postat 3 februari 2005 (redigerat) Och vi Ă€r som sagt nĂ„gra som fortfarande skulle vilja se ett test av Hercules 16/12 FW. Studio skulle vara FĂRST i Norden med ett test. edit: frĂ„n Sverige till Norden.. och har bara hittat ett (1) test i Europa. Redigerat 3 februari 2005 av hackeman
Mats StĂ„lbröst Postat 3 februari 2005 Postat 3 februari 2005 Har försökt tjata in ett testexemplar av det ljudkortet, men det Ă€r inte alltid sĂ„ lĂ€tt. Vi vill fĂ„ leverantörerna att förstĂ„ att mĂ„nga vĂ€ntar med köp tills de lĂ€st ett test, men det Ă€r inte alltid de lyssnar. đ /Mats
hackeman Postat 3 februari 2005 Postat 3 februari 2005 (redigerat) Har försökt tjata in ett testexemplar av det ljudkortet, men det Ă€r inte alltid sĂ„ lĂ€tt. Vi vill fĂ„ leverantörerna att förstĂ„ att mĂ„nga vĂ€ntar med köp tills de lĂ€st ett test, men det Ă€r inte alltid de lyssnar. đ /Mats StĂ€mmer det att Gandalf Ă€r den svenska leverantören? Ăr det dem ni tjatar pĂ„? edit: en vĂ€g Ă€r vĂ€l att ni köper det pĂ„ öppet köp som privatperson, gör testet, och lĂ€mnar tillbaka kortet? đ Redigerat 3 februari 2005 av hackeman
Mats StÄlbröst Postat 3 februari 2005 Postat 3 februari 2005 Aha, det ser ut som om den distributör vi tjatat pÄ inte lÀngre har kortet i sortimentet. Jag ska genast ringa och tjata pÄ Gandalf istÀllet! Test coming up! /Mats
hackeman Postat 3 februari 2005 Postat 3 februari 2005 Aha, det ser ut som om den distributör vi tjatat pÄ inte lÀngre har kortet i sortimentet. Jag ska genast ringa och tjata pÄ Gandalf istÀllet! Test coming up! HÄller tummarna! Kan du berÀtta hÀr om Gandalf stÀller upp med testkort eller ej, sÄ man vet om det Àr lönt att invÀnta en recension eller ej...?
Mats StĂ„lbröst Postat 3 februari 2005 Postat 3 februari 2005 Gandalf har tvingats upphöra med distributionen pga att de var mer av en dataprylsdistributör Ă€n en musikutrustningsdito. SĂ„ nu har vi vĂ€nt oss direkt till Guillemot, som Ă€ger Hercules. Den hĂ€r produkten ska vi banne mig fĂ„ tag pĂ„ och testa. đ /Mats
hackeman Postat 3 februari 2005 Postat 3 februari 2005 Gandalf har tvingats upphöra med distributionen pga att de var mer av en dataprylsdistributör Ă€n en musikutrustningsdito. SĂ„ nu har vi vĂ€nt oss direkt till Guillemot, som Ă€ger Hercules. Den hĂ€r produkten ska vi banne mig fĂ„ tag pĂ„ och testa. đ Bra Mats! Jag hade pĂ„ kĂ€nn att Gandalf inte skulle ge nĂ„n vinst, kortet fanns inte ens med i deras produktsortiment lĂ€ngre. Vi har snackat om Hercules 16/12 FW i ett par tidigare trĂ„dar: https://www.studio.se/index.php?showtopic=131 https://www.studio.se/index.php?showtopic=546 Den enda recensionen jag hittat pĂ„ nĂ€tet Ă€r en fransk sĂ„dan, hĂ€r översatt av Google: http://translate.google.com/translate?hl=e...GLC:en%26sa%3DG
The Absorbant Postat 4 februari 2005 Postat 4 februari 2005 NÀr vi ÀndÄ sitter och önskar hej vilt; ett STORT test av Nuendo 3 Àr ju nÀstan ett krav! Jag, personligen, tycker att Nuendo kÀnns mycket mer proffesionellt att jobba i Àn Cubase...
Mats StÄlbröst Postat 4 februari 2005 Postat 4 februari 2005 Ett hyfsat stort test Àr inplanerat i nummer 3! Hyfsat stort, eftersom vi resonerar som sÄ att relativt fÄ Studio-lÀsare kör Nuendo. Men det finns definitivt mÄnga som Àr nyfikna pÄ det och vill veta vilka skillnaderna Àr jÀmfört med Cubase. /Mats
Mats StĂ„lbröst Postat 9 februari 2005 Postat 9 februari 2005 Det Ă€r pĂ„ vĂ€g frĂ„n Frankrike! Pansarbil med poliseskort... nĂ€rĂ„. đ Testas sĂ„ snart som möjligt! /Mats
godhead Postat 13 februari 2005 Postat 13 februari 2005 men varför har fitzpatrick droppat det dÄ?!?
hackeman Postat 13 februari 2005 Postat 13 februari 2005 men varför har fitzpatrick droppat det dÄ?!? Ett svar jag fick via email frÄn Fitzpatrick (i annan frÄga dock): Jag har heller inte sett nÄgra recensioner pÄ 1612an. Jag vet dock att den fungerar bra. Vi lÀmnar naturligtvis garanti pÄ produkten. Just nu har vi endast en kvar.  Med VÀnliga HÀlsningar  Jan Spanedal Sales Representative FITZPATRICK AB "...att den fungerar bra" sÀger förstÄs inte sÄ mycket, speciellt inte dÀr det kommer frÄn en sÀljare. I vÀntan pÄ Studios recension pÄ kortet, finns en fÀrsk sÄdan hÀr: http://www.tomshardware.se/hardnews/20050210_213836.html
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.