Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Samson c-control

Jag är på g att införskaffa en Samson c-control och laddade ner manualen från nätet

för att kika lite innan inköp.En sak som jag hänger upp mig på och undrar, när jag läser

blockdiagramet står det att singnalen till hörlursutaget är i mono,då kan man ju inte

använda det för lurmixning och det verkar lite skumt tycker jag,tolkar jag

diagramet fel eller är det på detta viset.Det finns väl några här som kör med denna och

kanske kan komentera detta.

Tackar på förhand//Nicke McMark

From New Mill Pop Community

Annons
Postat
Samson c-control

Jag är på g att införskaffa en Samson c-control och laddade ner manualen från nätet

för att kika lite innan inköp.En sak som jag hänger upp mig på och undrar, när jag läser

blockdiagramet står det att singnalen till hörlursutaget är i mono,då kan man ju inte

använda det för lurmixning och det verkar lite skumt tycker jag,tolkar jag

diagramet fel eller är det på detta viset.Det finns väl några här som kör med denna och

kanske kan komentera detta.

Tackar på förhand//Nicke McMark

From New Mill Pop Community

Skriv länken till den sidan så kan vi kika också.....

Postat

Hej,

Det är min bror som undrar om Samson c-control.

Jag har tyvärr inte ännu lagt in någon medlemspresentation men planerar för att göra det. Jag antar dock att det inte är ett krav för att jag ska få hjälp på detta forum, så.................... 🙂

Jag ska se om jag lyckas att länka här på forumet. Annars kan ni väl bara kopiera textsträngen och lägga i addressfältet 😆 .

http://www.samsontech.com/products/product...=1650&brandID=2

MVH

Joey

Postat (redigerat)

Kikade igenom blockdigrammet.

Finns både tip och ring på hörlursutgången....dvs det är en stereoutgång (hade varit märkligt annars).

Redigerat av Fredster

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.