JEvaldsson Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 Hej! Jag behöver komma över några gamla cubase-plugar (reverb b, moddelay, doubledelay). Har inte skivan på nuvarande bostadsort.
Hastalavista Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 Hej! Jag behöver komma över några gamla cubase-plugar (reverb b, moddelay, doubledelay). Har inte skivan på nuvarande bostadsort. Om någon nu rent hypotetiskt skulle vilja dela med sig, hur skulle det isf gå till?
JEvaldsson Postat 5 december 2010 Trådstartare Postat 5 december 2010 Ja, det är nog dll-filerna i VST-mappen.
4056E Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 nattvaktaren: Skulle du palla pm:a mig också om det nu är så att du faktiskt hade dessa gamla pluggar. Jag har letat länge efter nämnda gamla pluggar - framförallt de gamla fantastiska reverb a och b. Har inte kvar alla gamla cubase skivor - trodde att de fanns på min cubase 4 -skiva men nepp...
Claes Holmerup Postat 6 december 2010 Postat 6 december 2010 Det går kanske att hitta en del på Steinbergs ftp: ftp://ftp.steinberg.net/
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.