BjornSilver Postat 28 januari 2005 Postat 28 januari 2005 (redigerat) Tjena Björn heter jag, ny hÀr pÄ studioforumet, har köpt vÀrldens bÀsta musiktidning "STUDIO" sedan nummer ett, mkt har jag att tacka för deras tidning dÄ den hjÀlpt mig en bit pÄ vÀgen. ELOGE TILL STUDIO!!! O RED Jag Àr 27 Är o Àlskar all sorts musik frÄn Bethoven till Darren Hayes, Àr Àven övergalen i maddonas senaste american life skiva, produktionen dÀr e helt genialisk. Jag har sysslat med musik i snart 6 Är producerar allt frÄn rŽnŽb till trance vilket ni kan höra i demo forumet. Jag Àr vÀldigt öppen för sammarbetsförslag sÄ bara skriv pÄ!! "Musik Àr vÀrldens enda gemensamma sprÄk" LÄt oss utveckla det! Redigerat 1 februari 2005 av BjornSilver
BjornSilver Postat 28 januari 2005 TrÄdstartare Postat 28 januari 2005 VÀlkommen Grym sida du har neko! Gjort syntarna sjÀlv?
BjornSilver Postat 28 januari 2005 TrÄdstartare Postat 28 januari 2005 VÀlkommen sÄ in Ät tusan =) TACK SOM TUSAN:)
BjornSilver Postat 28 januari 2005 TrĂ„dstartare Postat 28 januari 2005 Hemskt trevligt forum mĂ„ste jag sĂ€ga, alla e sĂ„ trevliga, var inne pĂ„ ett annat, dumt o sĂ€ga var men TOTALT oproffesionellt đ Kepp it up.
BjornSilver Postat 28 januari 2005 TrĂ„dstartare Postat 28 januari 2005 VĂ€lkommen sĂ„ in Ă„t tusan =) Sysslar ni med rock? kollade in sidan men e pĂ„ jobb kan inte surfa för mkt đ sjysst sida.
Ken KĂ€ngström Postat 28 januari 2005 Postat 28 januari 2005 VĂ€lkommen sĂ„ in Ă„t tusan =) Sysslar ni med rock? kollade in sidan men e pĂ„ jobb kan inte surfa för mkt đ sjysst sida. Hejsan igan =). Ja rock och rock. Det Ă€r vĂ€l mera nutids metal sĂ„ att sĂ€ga... Av den hĂ„rdare varianten =). Men jag som ensam kompositör skriver mycker mer Ă€n just metal. Försökte mig pĂ„ Trance men blev illa utskrattad =). Men lika glad för det Ă€r jag =).
BjornSilver Postat 28 januari 2005 TrĂ„dstartare Postat 28 januari 2005 VĂ€lkommen sĂ„ in Ă„t tusan =) Sysslar ni med rock? kollade in sidan men e pĂ„ jobb kan inte surfa för mkt đ sjysst sida. Hejsan igan =). Ja rock och rock. Det Ă€r vĂ€l mera nutids metal sĂ„ att sĂ€ga... Av den hĂ„rdare varianten =). Men jag som ensam kompositör skriver mycker mer Ă€n just metal. Försökte mig pĂ„ Trance men blev illa utskrattad =). Men lika glad för det Ă€r jag =). Oki coolt, jag har producerat en del rock gillar att leka, eller ja rock o rock đ numetal som sagt gjorde lite linkin park baserat stuk blev jĂ€vligt sjysst men jag har inte vĂ€rldens bĂ€sta sĂ„ngröst o inga guror sĂ„ de sket skit kan lĂ€gga upp en lĂ€nk lite senare dĂ€r du kan fĂ„ höra ngt.
Ken KĂ€ngström Postat 28 januari 2005 Postat 28 januari 2005 VĂ€lkommen sĂ„ in Ă„t tusan =) Sysslar ni med rock? kollade in sidan men e pĂ„ jobb kan inte surfa för mkt đ sjysst sida. Hejsan igan =). Ja rock och rock. Det Ă€r vĂ€l mera nutids metal sĂ„ att sĂ€ga... Av den hĂ„rdare varianten =). Men jag som ensam kompositör skriver mycker mer Ă€n just metal. Försökte mig pĂ„ Trance men blev illa utskrattad =). Men lika glad för det Ă€r jag =). Oki coolt, jag har producerat en del rock gillar att leka, eller ja rock o rock đ numetal som sagt gjorde lite linkin park baserat stuk blev jĂ€vligt sjysst men jag har inte vĂ€rldens bĂ€sta sĂ„ngröst o inga guror sĂ„ de sket skit kan lĂ€gga upp en lĂ€nk lite senare dĂ€r du kan fĂ„ höra ngt. LĂ€gg gĂ€rna upp. Kalaskul att höra =).
BjornSilver Postat 28 januari 2005 TrĂ„dstartare Postat 28 januari 2005 VĂ€lkommen sĂ„ in Ă„t tusan =) Sysslar ni med rock? kollade in sidan men e pĂ„ jobb kan inte surfa för mkt đ sjysst sida. Hejsan igan =). Ja rock och rock. Det Ă€r vĂ€l mera nutids metal sĂ„ att sĂ€ga... Av den hĂ„rdare varianten =). Men jag som ensam kompositör skriver mycker mer Ă€n just metal. Försökte mig pĂ„ Trance men blev illa utskrattad =). Men lika glad för det Ă€r jag =). Oki coolt, jag har producerat en del rock gillar att leka, eller ja rock o rock đ numetal som sagt gjorde lite linkin park baserat stuk blev jĂ€vligt sjysst men jag har inte vĂ€rldens bĂ€sta sĂ„ngröst o inga guror sĂ„ de sket skit kan lĂ€gga upp en lĂ€nk lite senare dĂ€r du kan fĂ„ höra ngt. LĂ€gg gĂ€rna upp. Kalaskul att höra =). I will blir lite senare bara, typ vid 10 tiden, lyssnade du pĂ„ min trancelĂ„t?
BjornSilver Postat 28 januari 2005 TrĂ„dstartare Postat 28 januari 2005 VĂ€lkommen sĂ„ in Ă„t tusan =) Sysslar ni med rock? kollade in sidan men e pĂ„ jobb kan inte surfa för mkt đ sjysst sida. Hejsan igan =). Ja rock och rock. Det Ă€r vĂ€l mera nutids metal sĂ„ att sĂ€ga... Av den hĂ„rdare varianten =). Men jag som ensam kompositör skriver mycker mer Ă€n just metal. Försökte mig pĂ„ Trance men blev illa utskrattad =). Men lika glad för det Ă€r jag =). Oki coolt, jag har producerat en del rock gillar att leka, eller ja rock o rock đ numetal som sagt gjorde lite linkin park baserat stuk blev jĂ€vligt sjysst men jag har inte vĂ€rldens bĂ€sta sĂ„ngröst o inga guror sĂ„ de sket skit kan lĂ€gga upp en lĂ€nk lite senare dĂ€r du kan fĂ„ höra ngt. LĂ€gg gĂ€rna upp. Kalaskul att höra =). I will blir lite senare bara, typ vid 10 tiden, lyssnade du pĂ„ min trancelĂ„t? SĂ„g förresten nu i demo forumet đ nĂ„nting jag har försökt att göra lĂ€nge Ă€r att fĂ„ mina polare, www.plan3.se att ge mig en lĂ„t alltsĂ„ spĂ„r för spĂ„r men dom vart sĂ„ sega đ sĂ„ jag pallade inte tjata, har alltid velat mixa om o fixa till en rocklĂ„t lĂ€gga pĂ„ lite strĂ„kar fixa med rösterna o sĂ„nt skit, sĂ„ har ni lust nĂ„n gĂ„ng sĂ„ mixar jag gĂ€rna om o mastrar đ.
Ken KÀngström Postat 28 januari 2005 Postat 28 januari 2005 Det kanske kunde bli aktuellt i framtiden =). Om du vill diskutera mera sÄ skicka ett PM till mig.
BjornSilver Postat 28 januari 2005 TrÄdstartare Postat 28 januari 2005 (redigerat) Det kanske kunde bli aktuellt i framtiden =). Om du vill diskutera mera sÄ skicka ett PM till mig. Shit med smileys det blev, va e ett pm e ny pÄ det hÀr med forum Redigerat 28 januari 2005 av BjornSilver
Ken KÀngström Postat 28 januari 2005 Postat 28 januari 2005 Det kanske kunde bli aktuellt i framtiden =). Om du vill diskutera mera sÄ skicka ett PM till mig. Shit med smileys det blev, va e ett pm e ny pÄ det hÀr med forum Private message. Du kan trycka pÄ mitt namn och sedan pÄ send private message.
Stinkey (oregistrerad) Postat 28 januari 2005 Postat 28 januari 2005 Willkommen, bienvenue, welcome!!! đ
BjornSilver Postat 28 januari 2005 TrÄdstartare Postat 28 januari 2005 VÀlkommen! Hemstad? tjenixe, hbg>sthlm>malmö... du?
BjornSilver Postat 28 januari 2005 TrĂ„dstartare Postat 28 januari 2005 Willkommen, bienvenue, welcome!!! đł tjenixen o tack đ kĂ€nner mig oxĂ„ jĂ€vligt vĂ€lkommen hĂ€r đ:) hĂ€r ska jag spendera mkt tid đ nu blev de sĂ„ sjukt mĂ„nga smileys igen hahaha
BjornSilver Postat 28 januari 2005 TrĂ„dstartare Postat 28 januari 2005 VĂ€lkommen! Hemstad? hey sĂ„g nog att du skrev nĂ„tt om malmö đł soft
Jompa (oregistrerad) Postat 28 januari 2005 Postat 28 januari 2005 VĂ€lkommen fĂ„r jag vĂ€l ocksĂ„ sĂ€ga! Jag Ă€r ocksĂ„ pinfĂ€rsk hĂ€r och kommer att ta mig tid senare att hĂ€lsa. SĂ„g att jag var nr 3000 nĂ„gonting och tĂ€nkte inte presentera mig nĂ€mnvĂ€rt dĂ„ jag inte trodde nĂ„gon skulle orka med det. Verkar som mĂ„nga gör det Ă€ndĂ„ och dĂ„ ska vĂ€l ocksĂ„ jag. đł Nu ska jag spöa kudden. God natt!
BjornSilver Postat 28 januari 2005 TrĂ„dstartare Postat 28 januari 2005 VĂ€lkommen fĂ„r jag vĂ€l ocksĂ„ sĂ€ga!Jag Ă€r ocksĂ„ pinfĂ€rsk hĂ€r och kommer att ta mig tid senare att hĂ€lsa. SĂ„g att jag var nr 3000 nĂ„gonting och tĂ€nkte inte presentera mig nĂ€mnvĂ€rt dĂ„ jag inte trodde nĂ„gon skulle orka med det. Verkar som mĂ„nga gör det Ă€ndĂ„ och dĂ„ ska vĂ€l ocksĂ„ jag. đ Nu ska jag spöa kudden. God natt! gonatt
Lundin Postat 29 januari 2005 Postat 29 januari 2005 Hej o vĂ€lkommen ehmm..Hbg?...Ă© det Humbug du menar o var ligger det? đ
Danny Cort (oregistrerad) Postat 29 januari 2005 Postat 29 januari 2005 VĂ€lkommen! Hemstad? tjenixe, hbg>sthlm>malmö... du? sthlm>Malmö. Möllan sĂ„klart. Ăr du ute mycket? Jag lirar pĂ„ ett par stĂ€llen i stan.
BjornSilver Postat 29 januari 2005 TrĂ„dstartare Postat 29 januari 2005 VĂ€lkommen! Hemstad? tjenixe, hbg>sthlm>malmö... du? sthlm>Malmö. Möllan sĂ„klart. Ăr du ute mycket? Jag lirar pĂ„ ett par stĂ€llen i stan. tjenixen nja har precis flyttat ner sĂ„ har inte sĂ„ stor koll, hmmm vad spelar du för musik? proddr du oxĂ„? kan ju lyssna pĂ„ min demo hĂ€r đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.