aROCKER Postat 5 november 2010 Postat 5 november 2010 Hej! Brukar alltid sitta och knåpa ihop detta själv...men är i grym tidsnöd. Har gjort vanliga allmänbildningsfrågor och vill nu ha nåt musikorienterat till mina fotbollstjejer U13. Nån som har nåt!? PM:a mig. Tackar på förhand!
Guitar Nilsson Postat 6 november 2010 Postat 6 november 2010 1. Vad hette Evert Taube? 2. Vem skrev Calle Schewen? Shotfråga: Söp han mycket? Sklijefråga: Vad blir ABBA baklänges? Ber om ursäkt på en gång så är det klart. Ska försöka hitta facit till det här i morrn.
aROCKER Postat 6 november 2010 Trådstartare Postat 6 november 2010 Söp han mycket...vem, menar du ABBA!? Denna var ju inriktad till yngre människor..du vet dom som kör ADT!
Guitar Nilsson Postat 6 november 2010 Postat 6 november 2010 Söp han mycket...vem, menar du ABBA!? Denna var ju inriktad till yngre människor..du vet dom som kör ADT! ABBA 'r v'l modernt_ Va fan blev det med datorj'veln nu d[_ Jag d;r snart
aROCKER Postat 6 november 2010 Trådstartare Postat 6 november 2010 (redigerat) Ajaj, Nilsson det där ser inte kul ut! 😆 Jo det gör det, hehe! BUMP på om nån har nåt färdigt musicquiz i form av ljudsnuttar/låtsnuttar!? Redigerat 6 november 2010 av aROCKER
therocker Postat 6 november 2010 Postat 6 november 2010 Gör ett blindtest, kolla om dom hör skillnad på vinyl/cd, 16/24 bitar, reaper/protools MP3/wav osv.
aROCKER Postat 6 november 2010 Trådstartare Postat 6 november 2010 Gör ett blindtest, kolla om dom hör skillnad på vinyl/cd, 16/24 bitar, reaper/protools MP3/wav osv. Hehe, you´re crazy man...det blir stryk för det där inlägget, hehe! ☺️
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.