Jump to content
Annons

Hjälp med värdering


ölänningen

Recommended Posts

Hjälp med värdering

Är det någon som kan hjälpa mig o svara på vad nedanstående (se bild) kan vara värt o vad jag bör sätta för pris på dessa? Säljas i paket eller var för sig?

Samson Equalizer: S-Cure 231

Mani, ScanConverter: MCP-601

Composer Pro-XL: MDX2600

Samson S-patch plus

OBS! kvitto/faktura finns på samtliga prylar!!!

Ha en bra dag!

// ölänningen

studio.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Har en S-Patch plus. Kostar väl runt tusenlappen ny.

Om jag skulle behöva en till skulle jag tänka mig att betala 500-600kr utan problem just för att kvaliteten är bra, samt att den är inställningsbar.

Beträffande sälja var för sig eller i grupp. Har du något svårtsålt, sälj i grupp. Är allt lättsålt, sälj var för sig. Tyvärr har jag ingen aning om vad en Scan Converter är. Kanske är en sådan sak som inte tillverkas längre och blir dyr om man hittar rätt köpare. Då ska man ju definitivt sälja separat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har en S-Patch plus. Kostar väl runt tusenlappen ny.

Om jag skulle behöva en till skulle jag tänka mig att betala 500-600kr utan problem just för att kvaliteten är bra, samt att den är inställningsbar.

Beträffande sälja var för sig eller i grupp. Har du något svårtsålt, sälj i grupp. Är allt lättsålt, sälj var för sig. Tyvärr har jag ingen aning om vad en Scan Converter är. Kanske är en sådan sak som inte tillverkas längre och blir dyr om man hittar rätt köpare. Då ska man ju definitivt sälja separat.

Jag får tacka så mycket för snabbt svar. Då vet jag åtminstone att en "Samson S-patch plus" är värd lite drygt 500 kronor. Tack! 😄

Någon som har någon koll på de övriga fyra prylarna?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Inga mer kommentarer om värdet på ovanstående? 🙁

Har även en NewTek SX-8.

studio3.jpg

För dig som undrar så kommer samtliga objekt från konkursförvaltaren av Hultsfredsfestivalen så de flesta objekt har klisterlappar som visar Musiclink AB, Hultsfred. Kvitto/faktura finns självklart!

Flera av ovanstående objekt är sprillans nya o ligger i oöppnade kartonger! 🙂 Samtliga objekt är i nyskick dvs inga repor eller liknande. 🙂

För dig som är intresserad av mer objekt från konkursförvaltaren av Hultsfredsfestivalen kolla in:

Mer information om Hultsfredsfestivalen i kk

Information om Hultsfredsfestivalen i kk

Hultsfredsfestivalen på onlineauktion hos ps.nu

Inom några veckor kommer jag att lägga ut dom på den här sajtens "köp o sälj" alternativet på Tradera lite beroende på intresset för objekten.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...