suprapappa Postat 27 augusti 2010 Postat 27 augusti 2010 Hallå! När jag skulle skaffa Myspace för ett antal år sedan visade det sig snöpligt nog att någon i Mexico hade reggat en adress med mitt bandnamn, Supralunar en ynka vecka! före att jag reggade. Det fick därför bli www.myspace.com/supralunarmusic istället. För en tid sen upptäckte jag att han i Mexico måste ha lagt ner sin sida för www.myspace.com/supralunar vad plötsligt ledigt och den lade jag naturligtvis vantarna på (titta inte, det ser skitfult ut efter att jag försökt experimentera med en skopa okunskap och 3 rågade mått myspaceeditors) Nu skulle jag vilja använda adressen "supralunar" istället för "supralunarmusic" och att flytta över profildesignen och ladda upp låtarna är naturligtvis inga problem men finns det ngt sätt att göra det som låter mig behålla dom vänner, mail och kommentarer jag har på "supralunarmusic"? Går det oxå att fixa så att man skickas vidare till "supralunar" om man skriver "supralunarmusic"? tack
Jerry P Postat 28 augusti 2010 Postat 28 augusti 2010 Nu skulle jag vilja använda adressen "supralunar" istället för "supralunarmusic" och att flytta över profildesignen och ladda upp låtarna är naturligtvis inga problem men finns det ngt sätt att göra det som låter mig behålla dom vänner, mail och kommentarer jag har på "supralunarmusic"? Går det oxå att fixa så att man skickas vidare till "supralunar" om man skriver "supralunarmusic"? tack Nej. Not:Vi får vara försiktiga så att det inte blir en massa MySpacetrådar här. Den andra frågan borde du ta upp med MySpace Support eller något MySpaceforum... Det känns så.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.