Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tror ni att den nya miniMac skulle funka till att spela in musik med? FrÀmst audio med inslag av reason dvs.

Den Àr storleksmÀssigt sÀtt perfekt att ha pÄ gig (gör man noise sÄ Àr den det).

Det enda man behöver ha pÄ plats Àr egentligen en dataskÀrm, som finns i var mans egendom numera. Sen Àr det klart.

Dock Àr problemet att den bara hÄller med 2 USB ingÄngar.

Men det kÀnns lockande, ialla fall för min del.

NÄgon som Àr intresserad av att köpa till sig en fullt fungerande PC hemstudio?

Annons
Postat

borde inte det gÄ fint med en usb hubb..

jag Àr mycket sugen pÄ dendÀr bytte burken.

Postat
borde inte det gÄ fint med en usb hubb..

jag Àr mycket sugen pÄ dendÀr bytte burken.

Har inte hittat nÄgra USB hubbar ifrÄn mac, det Àr det som suger lite.

Du Àr sugen pÄ vad?

ChrisSnyder (oregistrerad)
Postat

NÀstan alla usb hubbar funkar för mac. Det Àr mac som har uppfunnit USB och Firewire. Jag köpte en usbhubb pÄ Onoff för 200 spÀnn som funkar kanon.

Postat
Det Àr mac som har uppfunnit USB och Firewire.

Nja, Apple uppfann Firewire (IEEE139), men inte USB. DÀremot var Apple tidiga pÄ att göra USB-portar standard pÄ sina maskiner.

Postat

Problemet med dom nya smÄ macarna Àr att det Àr svindyrt om du ska ha 1gb ram. Eftersom det bara sitter en minnesplats i den lilla lÄdan sÄ kostar det nÀstan lika mycket som en bÀrbar till slut.

Postat

Det jobbiga Àr ju att Mac Mini har enbart EN minnesplats. SÄ vill du uppgradera minnet till mer Àn det ursprungliga 256 MB mÄste du plocka bort 256:an... :rolleyes:

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Senaste foruminlĂ€ggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Inga registrerade medlemmar Ă€r inloggade just nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.