Danny Cort (oregistrerad) Postat 20 januari 2005 Postat 20 januari 2005 Jadå! Nu på Torsdag den 27/1 teamar era favoritkillar Danny Cort & Dumb Dan upp för att vända plattor på Malmö's hetaste nattklubb Centiliter & Gram. House, disco & soulgrooves. Om vi är på riktigt gott humör så kanske ett gäng new romantic- eller hiphop-rökare slinker ner i mixen. Centiliter & Gram, Malmö 27/1 22-03. Fritt inträde. Missa inte!
insolitus Postat 24 januari 2005 Postat 24 januari 2005 Om jag hade varit i Malmö så är det klart! Men det är inte jag heller.... 🙂
Ken Kängström Postat 24 januari 2005 Postat 24 januari 2005 Hade jag bott i Malmö så hade jag lätt kommit =). Men nu bor ju inte jag i Malmö tyvärr. 😉
Danny Cort (oregistrerad) Postat 24 januari 2005 Postat 24 januari 2005 MusicGene sa: hur gick spelningen i onsdags? Grymt. Som varje Onsdag.
hackeman Postat 25 januari 2005 Postat 25 januari 2005 Danny Cort sa: MusicGene sa: hur gick spelningen i onsdags? Grymt. Som varje Onsdag. Vilken målande beskrivning, Danny. 😄
Danny Cort (oregistrerad) Postat 25 januari 2005 Postat 25 januari 2005 hackeman sa: Danny Cort sa: MusicGene sa: hur gick spelningen i onsdags? Grymt. Som varje Onsdag. Vilken målande beskrivning, Danny. 😉 Javafan. Alla var ju där ju.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.