Lassebasse Postat 11 augusti 2010 Postat 11 augusti 2010 Hej på er! Har letat slutna lurar ett tag nu och har kollat runt lite överallt. Idag har jag ett par AKG K240 Studio och...ja, jag vill ha ett par slutna också. Gick till Musikbörsen igår och kollade vad som fanns inne - hittade till min förvåning dessa: http://www.shure.com/americas/products/earphones-headphones/headphones/srh840-professional-monitoring-headphones ...och efter ett 15-20 minuter långt test så var jag helt såld! Ja, jag vet - det finns lite andra trådar gällande dessa lurar men jag vill ha specifika omdömen om dessa lurar och inte bara att de name-droppas i förbifarten:) Jag jobbar uteslutande i Logic och Reason 4. Kommer använda lurarna till sång och mix. Vad tycker ni?
Claes Holmerup Postat 12 augusti 2010 Postat 12 augusti 2010 Jag har inte testat Shure-lurarna, men jag skulle rekommendera att du istället väljer ett par öppna lurar för mix om du kommer att sitta långa pass med dem.
Lassebasse Postat 12 augusti 2010 Trådstartare Postat 12 augusti 2010 Jag har inte testat Shure-lurarna, men jag skulle rekommendera att du istället väljer ett par öppna lurar för mix om du kommer att sitta långa pass med dem. Mjo, men jag har ju ett par AKG K240Studio. Och dom är ju lite...tråkiga:)
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.