grimmer Postat 27 juli 2010 Dela Postat 27 juli 2010 Nån som kört Windows7 & Cubase SX en längre period? Senast jag testade (var testare åt Microsofts Windows 7 BetaRelease/FinalRelease innan officiellt släpp alltså) så fungerade Cubase SX inte särskilt bra alls med Windows7, det blev massa konstiga fel som inte uppkommer i Windows XP. Nån som vet? Nåt man bör tänka på? Mvh Alex Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gilbert Postat 27 juli 2010 Dela Postat 27 juli 2010 Varför i hela fridens köra SX? Programmet är åtta år gammalt … Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
grimmer Postat 27 juli 2010 Trådstartare Dela Postat 27 juli 2010 Ok my bad, det är SX3 och det är det jag vill använda. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gilbert Postat 27 juli 2010 Dela Postat 27 juli 2010 ... som bara är sex år gammalt ... Om du vill köra ett nytt operativ så får du nog räkna med att köra nyare versioner av programmen också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
grimmer Postat 27 juli 2010 Trådstartare Dela Postat 27 juli 2010 Jag frågade efter någon som har testat detta cubase med nuvarande windows7. Jag frågade inte efter någon som ska gnälla på hur gammal min Cubase version är. Kan du inte svara på min fråga så svara inte alls, tack. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gilbert Postat 27 juli 2010 Dela Postat 27 juli 2010 SX3 är inte skrivet för W7. Det kan finnas ”fulversioner” som funkar men detta ska inte diskuteras här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
grimmer Postat 27 juli 2010 Trådstartare Dela Postat 27 juli 2010 Jag har inte frågat efter fulversioner eller om det är skrivet för windows7 eller inte. Det är rätt uppenbart att det inte är skrivet för windows7 eftersom det kom många år före windows7. Tar det igen, frågar efter någon som testat Cubase SX3 med Windows7, "gilbert" behöver inte göra sig besväret att svara. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gilbert Postat 27 juli 2010 Dela Postat 27 juli 2010 https://www.steinberg.net/en/support/knowledgebase_new/free_articles/kb_show/windows-7-information-on-compatibility-with-steinberg-products/kb_back/2020.html Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Claes Holmerup Postat 27 juli 2010 Dela Postat 27 juli 2010 (redigerat) Steinberg kanske 😉 : https://www.steinberg.net/en/support/knowledgebase_new/free_articles/kb_show/windows-7-information-on-compatibility-with-steinberg-products/kb_back/2020.html Please note that all other applications that are not listed here are not officially compatible with Windows 7 and no further updates are planned. Dessa "other applications" omfattar bl a alla SX-versioner... EDIT: Gilbert hann visst någon sekund före... 😛 Redigerat 27 juli 2010 av Claes Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.