Thome Postat 4 juli 2010 Postat 4 juli 2010 Tja! jag är en trogen logic användare men nu har jag köpt ett pt m-powered för att få lite koll på den historien med. ett par frågor bara, så jag inte har handboken här i studion! 1. Varför kan jag inte sola en kanal som jag har bussat till en sub-grupp? när jag gör det kommer det inget ljud alls. 2. kan jag ta tag i 2 faders bredvid varandra och justera samtidigt? hur löjliga frågor som helst, men jag behöver verkligen veta : ) tack!
Ulf_A Postat 4 juli 2010 Postat 4 juli 2010 1. Du måste trycka på solo på subgruppen också annars stoppar ljudet där.
ProTools Postat 8 juli 2010 Postat 8 juli 2010 Sätt gruppen i "solo safe" så är den alltid med när du solar en kanal som går ut via en bus
alekks Postat 8 juli 2010 Postat 8 juli 2010 och som ProTools säger så har jag för mig att man håller ned Alt och klickar eller högerklickar. Med reservation för fel 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.