Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tjo, jag sitter pÄ FL studio 7

HÀr kommer det lite nya lÄtar gjord detta Är.

spel listan kan lyssnas hÀr http://www.lonian.se/deadzombie/new.html

01 Perfect

02 Airline flight 69 remmix (orginal by Wiklund)

03 Crystal fuck

04 Holiday (Remix from Madonna)

05 Blood (orginal from 2004)

06 Telephone (remix from lady gaga)

07 Never ending story (remake from the movie)

08 Between dimensions

en video hÀr http://www.youtube.com/watch?v=p9-kTqovQhY

----

NÄ Àr det nÄgon hÀr som gör nÄgon liknande musik?

Hade vart kul att hitta nĂ„gon att filosifera fram lite nya lĂ„tar tillsammans med 😼

Annons
Postat

Jag spelar i bitpop-band. Klicka pĂ„ lĂ€nken i min signatur sĂ„ kan du avgöra sjĂ€lv om det Ă€r sĂ„nt du letar efter. 😉

Postat

Gillar ju toalettreklamens never ending stories lĂ„t, men din va fan sĂ„ mer charmig alltsĂ„ 😼 (Y) Crystal fuck Ă€r en klockren titel xD

Postat

>Jag spelar i bitpop-band. Klicka pÄ lÀnken i min signatur sÄ kan du avgöra sjÀlv om >det Àr sÄnt du letar efter.

Riktigt intressant đŸ„°

Jag gillar det jag hör.

FÄ se om jag fÄr nÄgon inspiration frÄn era lÄtar sedan.

>FÄr man frÄga varför du kör pÄ en sÄ gammal version av FL?

Jag gillar FL precis sÄ som det Àr i 7an, sedan har jag inte Internet kopplat pÄ min studio burk.

>Gillar ju toalettreklamens never ending stories lĂ„t, men din va fan sĂ„ mer charmig >alltsĂ„đŸ˜„ (Y) Crystal fuck Ă€r en klockren titel xD

â˜ș yeah, jag har alltid funderat pĂ„ göra en Never ending story remix cover förr, innan jag hörde "reklamens" verson ocksĂ„. Fick tillslut tummen ur.

--

Fler folk fÄr gÀrna lÀnka mig sin spelaktiga musik, I need some inspiration ^^

Postat
Jag spelar i bitpop-band. Klicka pĂ„ lĂ€nken i min signatur sĂ„ kan du avgöra sjĂ€lv om det Ă€r sĂ„nt du letar efter. 😛

Ni Ă€r ju skitbra 🙂 Keep em coming !

Postat

Ja de mesta lÄter ju galet och bra, precis sÄ som de ska lÄta!

Gillar dom renodlade chiplÄtarna mer Àn dom me piano faktiskt, men det kommer inte frÄn rÀtt person direkt:P

Jag hÄller pÄ att dra Ät ett mycket mer modernare sound nu me mina lÄtar sÄ man kan vÀl sÀga att jag hÄller pÄ att faila hÄrt pÄ bitpop.

https://www.studio.se/index.php?autocom=d...p;showfile=8048

skulle vÀl vara 3min i den dÄ.

Kaggie. Din sida fick mitt Explorer att krasha:P

Postat
Ni Ă€r ju skitbra 😑 Keep em coming !

Tack sĂ„ mycket! 🙂

• 2 mĂ„nader senare...
  • 4 veckor senare...
Postat

LÄter nÀstan som lite drömsk trance över det:) nice.

Hehe tack dÄ!

Jag har faktiskt precis tagit upp den genre igen. Jag provade igen efter ca 1œ Ă„r och blev snabbt förĂ€lskad igen. Jag har glömt ur kul det Ă€r att göra sĂ„n hĂ€r musik! â˜ș

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.