Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hallå

Är på väg att inhandla bärbar dator, har som krav att skärmen skall inte vara större än 13,3 tum, vill ha så lång

batteri tid som möjligt har tittat lite på både PC och MAC och är inte religös till något av dem, har inte testat mac

men är öppen om det är en bätte maskin, uppöevd byggkvalite betyder mycket, har tittar på Dell XPS, MacBook

Pro 13, Sony Vaio S12, alla hamnar i samma prisklass.

Vill inte göra ytterligare en PC vs Mac tråd 😄 , tips mottages tacksamt !

Annons
Postat

Har själv köpt en Asus UL30VT precis, jag gillar den skarpt! Windows 7 följer med, så om du är van Windows-användare så är det ett bra alternativ.

Mycket trevligt tangentbord, liten skärm (13.3''), lång batteritid (står 11 timmar, men det är väl lite att ta i iofs) och bra hårdvara. Mycket portabel och lätt. Innehåller dock ingen CD-läsare eller Firewire-port om du vill ha det. Betraktningsvinkeln på skärmen kunde också varit bättre, men jag tycker att den funkar okej.

Postat

Allmän datorhantering =)

Surf, mail, enklare bildhantering (Adobe Lightroom), musikinspelning (Cubase 5), musiklyssnande, filmtittande =), office hantering

Postat

Det blev lite impulsköp igår men när frugan öppnar plånboken så e det bara att ja tack =)

Det blev en MacBook Pro 13", Ljudkortet hade jag redan ett RME FF800.

Min första Mac så man får väl se vad man tycker framöver

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.