suprapappa Postat 24 maj 2010 Postat 24 maj 2010 hallå håller på och rustar upp min gamla Pro-Martin Flying-V. den behöver bättre stämskruvar och jag funderar på låsbara.....jag tror att hålen är 10mm...är det ngn skillnad mellan märkena t.ex. Gotoh, Sperzel, Groover eller billigare Kluson? tack
AnthonyS Postat 25 maj 2010 Postat 25 maj 2010 hallå håller på och rustar upp min gamla Pro-Martin Flying-V. den behöver bättre stämskruvar och jag funderar på låsbara.....jag tror att hålen är 10mm...är det ngn skillnad mellan märkena t.ex. Gotoh, Sperzel, Groover eller billigare Kluson? tack Har haft låsbara Sperzel på en ESP Eclipse, de funkade riktigt bra. Nu har jag låsbara Schaller på min Music Man JP6. SKa jag välja en av dem blir det Schallerskruvarna, eftersom låsratten är skönare att vrida på. Sperzelratten var ganska vass. Har haft PRS första egna låsbara modell också, och den var spännande. Alla har dock låst precis lika bra. ☺️
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.