Evert Postat 18 maj 2010 Postat 18 maj 2010 Jag är sugen på att inhandla ett par sådana(Micpreamps) neve 1073 kopior, har letat i sverige efter sådana utan resultat, jag har varit i kontakt med Vintageking i new york, och dom kan skicka frakten kostar dock ca 200dollar för 1st med nätagregat, tänkte köpa 2 st. finns det ingen stans i sverige man kan köpa vintech X73i? väldigt tacksam för svar!
Evert Postat 18 maj 2010 Trådstartare Postat 18 maj 2010 Piccazzo sa: Svensk tillverkare av 1073 preamps : VIntagedesign Ja men den e dubbelt så dyr vintechs 1073 kopia, har dessutom i blindtest i studios ej kunnat skiljas från orginalet, men tack för svaret ändå
Piccazzo Postat 18 maj 2010 Postat 18 maj 2010 Citat har dessutom i blindtest i studios ej kunnat skiljas från orginalet Det är väl ett bra betyg... 😉
Evert Postat 18 maj 2010 Trådstartare Postat 18 maj 2010 Piccazzo sa: Det är väl ett bra betyg... 😎 Alltså Vintechs kopia, den här svenktillverkade har jag aldrig hört talas om!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.