VacUm Postat 12 januari 2005 Postat 12 januari 2005 (redigerat) NĂ„gra av de allra tappraste forummedlemmarna vĂ„gade sig nĂ„gon gĂ„ng i höstas ut frĂ„n studio och stugvĂ€rme för att svĂ€nga en bĂ€gare. KvĂ€llen resulterade i en mindre huvudvĂ€rk dagen efter, men pĂ„ grund av trevlighetsfaktorn tycker i alla fall jag att det var vĂ€rt det; kvĂ€llen blev lyckad. Ăr det inte dags för repris? GĂ€rna med lite större uppslutning. Nemo, Demoniqus och Osiris (om jag och Demonen bjuder pĂ„ tvĂ„ Corona med cirton?) har redan visat intresse (det var faktiskt Nemos idĂ©). --- EDIT ---- DETTA GĂLLER: Klockan 28/1 och 19:00 Centralstationen... Runda rĂ€cket i stora hallen vid stora tidtabellstavlan, Ă€ven kallad bögringen. Verkar som om vi blir ett rejĂ€lt gĂ€ng. Eftersom datum och allting Ă€r bestĂ€mt efter att folk sagt att dom Ă€r pĂ„ sĂ„ kan ju ni som fortfarande ska med rĂ€cka upp en hand eller nĂ„t sĂ„ skriver jag nĂ„n sorts lista i detta inlĂ€gget. De som kommer att vara pĂ„ plats Ă€r: VacUm Demoniqus Karl Roffe Rockfart Captain Nemo (??) Osiris Sounden (skicka pm till mig eller tjoa till i trĂ„den hĂ€r sĂ„ uppdaterar jag under tiden) Redigerat 23 januari 2005 av VacUm
captain nemo (oregistrerad) Postat 12 januari 2005 Postat 12 januari 2005 Ja, jag Àr naturligtvis med. //nemo
Fredster Postat 12 januari 2005 Postat 12 januari 2005 LÄter som en klockren idÚ dock sÄ betackar jag mig gÀrna frÄn Corona med citron!! Som en Àkta rocker sÄ dricker jag endast 7.2:or och JD
AndyPandy Postat 12 januari 2005 Postat 12 januari 2005 Jag kan tÀnka mig att hÀnga pÄ bara vi inte gÄr till Gröne JÀgaren eller motsvarande!
Fredster Postat 12 januari 2005 Postat 12 januari 2005 Jag kan tĂ€nka mig att hĂ€nga pĂ„ bara vi inte gĂ„r till Gröne JĂ€garen eller motsvarande! đ VAAAAA??? đđ
VacUm Postat 12 januari 2005 TrĂ„dstartare Postat 12 januari 2005 Jag kan tĂ€nka mig att hĂ€nga pĂ„ bara vi inte gĂ„r till Gröne JĂ€garen eller motsvarande! đ Som stockholmsrookie skulle de va kul o veta vad detta Ă€r för stĂ€lle!? Kul med lite uppslutning!! Datum-dropping nĂ„n?
captain nemo (oregistrerad) Postat 12 januari 2005 Postat 12 januari 2005 (redigerat) Den gröne JĂ€garen stoltserar vĂ€l med stor stark för 19:- och sĂ„lunda dras ett visst klientel dit. Finns det nĂ„gon Gröne JĂ€garen hardcore-stammis som sĂ€ger emot? đ Annars gillar jag Akkurat och Kvarnen, och varför inte Texas Longhorn pĂ„ St Paulsgatan om vi vill Ă€ta en lĂ€skigt stor köttbit till bĂ€rsan. Demonen Ă€r ju söderbo och kanske har nĂ„gra stalltips?!? //Nemo Edit: Den 28 Ă€r en fredag och lönen har kommit... Redigerat 12 januari 2005 av captain nemo
Ÿoffe Postat 12 januari 2005 Postat 12 januari 2005 28e? Tjae, varför inte? Förut pratade vi om en torsdag för att Hacke skulle hÀnga pÄ? Men demo gÄr upp sÄ tidigt, eller nÄt mysko var det som inte var bra..? Jag tycker det Àr bÀttre att vara mitt i stan. Om vi efter nÄgon öl vill lyssna pÄ rock finns Heaven & Hell pÄ armlÀngds avstÄnd. Eller anchor bar. Fast det Àr klart, det finns ju Kellys pÄ söder ocksÄ. Jag tycker bara att det Àr sÄ krÄngligt att ta sig till Ä frÄn söder. Hursom, det fÄr inte vara avgörande om det blir nÄt eller inte! /Ÿ
karl Postat 12 januari 2005 Postat 12 januari 2005 (redigerat) PĂ .....Kvarnen,Pelikan högt till tak larmigt efter ett tag(bara en notering om akustikfenomen som rĂ„der i dessa lokaler).... Akurat? đ Redigerat 12 januari 2005 av karl
hackeman Postat 12 januari 2005 Postat 12 januari 2005 Hmm. Jag Ă€r pĂ„ konferens nĂ„nstans i trakterna den 27-28 sĂ„ jag kanske rent av kan stanna tills pĂ„ lördagen och hĂ€nga pĂ„. SĂ„vida jag inte Ă€r för bakis förstĂ„s. đ Och sĂ„vida jag pröjsar övernattning sjĂ€lv, en sthlmshotellfaktura över helgnatt riskerar att sticka i ögonen... đ
AndyPandy Postat 12 januari 2005 Postat 12 januari 2005 Den gröne JĂ€garen stoltserar vĂ€l med stor stark för 19:- och sĂ„lunda dras ett visst klientel dit. Man fĂ„r inte glömma att de har biffiga vakter till och med vid lunch. NĂ€mn ett stĂ€lle som har det! đ
Lundin Postat 12 januari 2005 Postat 12 januari 2005 (redigerat) Vad sĂ€ger ni andra om fredagen istĂ€llet? den 28:e..2 dagar efter lön och alldeles för mycket pengar pĂ„ kontot.. đ Âźoffe: Var har du dina vattenhĂ„l dĂ„? Osiris har bara 40:- sĂ„ bĂ€rsen mĂ„ste kosta helst gratis.. Redigerat 12 januari 2005 av demoniqus
Pellesnusk Postat 12 januari 2005 Postat 12 januari 2005 Den gröne JÀgaren stoltserar vÀl med stor stark för 19:- och sÄlunda dras ett visst klientel dit. Om jag inte minns fel sÄ var det tvÄ MC-gÀng som gjorde upp dÀr för nÄgot Är sedan. Jag tror kulhÄlen i vÀggen var kvar i flera veckor innan dom lagades.... GJ Àr ett av de fÄ stÀllen i Sthlm som jag starkt skulle avrÄda nÄgon frÄn att gÄ pÄ. Visst, billig öl, men man riskerar att fÄ skottskador eller möjligen TBC frÄn den finske alkisen pÄ bordet bredvid.
Âźoffe Postat 12 januari 2005 Postat 12 januari 2005 .... sĂ„vida jag pröjsar övernattning sjĂ€lv, en sthlmshotellfaktura över helgnatt riskerar att sticka i ögonen... đ Hacke! Hostel pĂ„ sveavĂ€gen, eget rum för 420:-, kanske till och med billigare en fredag. Klart du ska hĂ€nga pĂ„!!! /Âź
Âźoffe Postat 12 januari 2005 Postat 12 januari 2005 Âźoffe: Var har du dina vattenhĂ„l dĂ„? Osiris har bara 40:- sĂ„ bĂ€rsen mĂ„ste kosta helst gratis.. Limpbar. Schysst stĂ€lle, och om ni Ă€r för jĂ€vla trĂ„kiga Ă„ nördiga sĂ„ kan jag kolla pĂ„ storbildstv medan jag sveper bĂ€rsen đ Pressklubben Vasagatan, lugnt och tyst, inga finska alkisar, ingen TBC, mĂ„nga ölsorter. Jag llĂ€gger till mellanskillnaden till Osiris. Dessa tvĂ„ Ă€r nĂ€ra centralen, det tycker jag Ă€r skönt nĂ€r man ska krypa till tĂ„get đ JAaaaaeeee, det var liksom vad som poppade upp iskallen, Jag kan konstatera vid en sĂ„ hĂ€r rak frĂ„ga att jag tydligen alldeles för sĂ€llan Ă€r ute đ /Âź
Lundin Postat 12 januari 2005 Postat 12 januari 2005 Hmm..kanske lÀge att trÀffas vid centralen dÄ och utgÄ dÀrifrÄn?
VacUm Postat 12 januari 2005 TrÄdstartare Postat 12 januari 2005 (redigerat) LÄter som en bra idé.. NÀra centralen == nÀra hem för alla. Redigerat 12 januari 2005 av VacUm
hackeman Postat 12 januari 2005 Postat 12 januari 2005 Vad sĂ€ger ni andra om fredagen istĂ€llet? den 27:e..2 dagar efter lön och alldeles för mycket pengar pĂ„ kontot.. đ Ehh... i min kalender Ă€r fredagen den 28:e... đ
sounden Postat 12 januari 2005 Postat 12 januari 2005 (redigerat) Jag Àr "pÄ"! Redigerat 12 januari 2005 av sounden
hackeman Postat 12 januari 2005 Postat 12 januari 2005 LĂ„ter som en bra idĂ©.. NĂ€ra centralen == nĂ€ra hem för alla. T.o.m för mig! Pendeln frĂ„n SödertĂ€lje pĂ„ fredagen och bussen till Bromma pĂ„ lördagen. đ (fast det blir vĂ€l taxi pĂ„ bĂ„da hĂ„llen om jag kĂ€nner mitt lata arsle rĂ€tt)
sounden Postat 12 januari 2005 Postat 12 januari 2005 .o.m för mig! Pendeln frĂ„n SödertĂ€lje pĂ„ fredagen Jag jobbar i södertĂ€lje sĂ„ jag tar pendeln ocksĂ„ đ
Lundin Postat 12 januari 2005 Postat 12 januari 2005 Ehh... i min kalender Ă€r fredagen den 28:e... đ Asch..han du skriva innan jag Ă€ndrat...*pinsamt*.. đ Ok..ser ut som det blir den 28:e dĂ„..vilken klocka ska vi vĂ€lja? Ă€r 19:00 lagom?
VacUm Postat 12 januari 2005 TrĂ„dstartare Postat 12 januari 2005 Ehh... i min kalender Ă€r fredagen den 28:e... đČ Asch..han du skriva innan jag Ă€ndrat...*pinsamt*.. đ Ok..ser ut som det blir den 28:e dĂ„..vilken klocka ska vi vĂ€lja? Ă€r 19:00 lagom? LĂ„ter bra..
osiris Postat 12 januari 2005 Postat 12 januari 2005 LÄter bra grabbar! Jag har förhoppningsvis lier mer pengar dÄ ocksÄ, men att utgÄ frÄn centralen Àr vÀl ingen dum idé? vÀl mött!
captain nemo (oregistrerad) Postat 12 januari 2005 Postat 12 januari 2005 Centralen blir det. Bor i Stje. Pressklubben pĂ„ Vasagatan har schysst bira. 19.00 den 28/1. Spikat. Vem fixar namnbrickor? đ //nemo
hackeman Postat 12 januari 2005 Postat 12 januari 2005 Vem fixar namnbrickor? đ https://www.studio.se/index.php?showtopic=4694 đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.