Jasi Postat 22 mars 2010 Postat 22 mars 2010 Har i skolan att göra ett par lÄtar... Gjort en lÄt fÀrdigmixad Ä sÄ. Men har ett problem.. Lite hÀr Ä var inne i lÄten sÄ börjar det helt plötsligt Pipa till (typ som en uppkopplingssignal pÄ gamla telefoner).. Detta mÀrkte jag Àven fanns i exporten utav lÄten... men jag VET att jag inte har nÄgot PIp i sjÀlva lÄten... NÄn som vet vad som kan ha hÀnt? NÄnting med ljudkortet som sÀger till om nÄgonting eller sjÀlva datorn som sÀger till om nÄnting eller? NÄn som haft samma problem.. Har lÄten uppladdad hÀr.. Calm Thunder... Lyssna Ä sÀg..
jarlo Postat 22 mars 2010 Postat 22 mars 2010 Kör du en demoversion av nÄn plug-in? Det lÄter som en typisk begrÀnsning av en demoverison - ett pip som dyker upp med jÀmna mellanrum.
Jasi Postat 22 mars 2010 TrÄdstartare Postat 22 mars 2010 alla plug-ins jag har Àr av Freeware... kan ju se om det Àr nÄn utav dem som lÄter..
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.