Videoten (oregistrerad) Postat 9 januari 2010 Postat 9 januari 2010 Hejhopp! Detta är min första post på detta forum. Har dock hunnit läsa en hel del inlägg. Ska till att köpa mig ett ljudkort och börja trixa igen med musik efter 5års vilande. Jag har tittat på TC Electronics Konnekt6 där Cubase Le4 ingår men hittade nu ett annat intressant kort Steinberg CI2 där Cubase AI5 ingår. Prismässigt ligger dom liknande. Konnekt är ju fw och CI2 är USB. Vad skiljer Cubase LE4 från AI5? Vilket rekomenderar ni av dessa två. Kör i övrigt på en Dual Core 2,5GHz processor med 4GB Ram och win XP SP3 om det spelar någon roll för dessa. Mvh /A
BJORNANDERSSON (oregistrerad) Postat 9 januari 2010 Postat 9 januari 2010 Jag tror att ai5 är mer bantad än le4 versionen eller tvärtom...minns inte...Din dator skulle funka bra till att sitta hemma ich köra, dock ska du passa dig för ex ik multimedias amplitube d¨dom äter extremt mkt cpu.
BJORNANDERSSON (oregistrerad) Postat 9 januari 2010 Postat 9 januari 2010 www.steinberg.net där står garanterad om det..
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.