Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Som rubriken antyder vill jag önska er alla pÄ forumet en riktigt:

GOD JUL !

Jag har gjort en cover och musikvideo pÄ jullÄten: "Little drummer boy"

Den finns att beskÄda pÄ YouTube. Musiken tycker jag Àr ok, och filmen Àr lite smÄlustig.

AlltsÄ, klicka pÄ lÀnken och ta del av julglÀdjen jag vill skÀnka dig.

Nu till min frÄga. Jag laddade upp klippet igÄr och nÀr jag kollade idag hade jag 104 besökare pÄ Tuben.

NÀr jag googlade för att kolla trÀffar hittade jag min film Àven pÄ en annan sajt. Jag tycker det Àr

mÀrkligt hur den kan ha hamnat dÀr pÄ sÄ kort tid? Kan prylar man laddar upp pÄ andra stÀllen (typ myspace,

ubetoo) ocksÄ hamna pÄ "sÄdanahÀr" stÀllen, och vad Àr detta egentligen för sajt?

http://www.getacd.org/listen_M6GDEIae7_Q/i...tle_drummer_boy

Annons
Postat
  spass sa:
den andra lÀnken har en lÀnk till din uppladdade lÄt pÄ youtube

det Àr alltsÄ ingen egen uppladdning utan en lÀnk till youtube

och det kan vem som helst göra

Ok, ser det och förstÄr ditt resonemang.

Vet inte dock om jag skall kÀnna mig mest hedrad eller förvÄnad

över att nĂ„gon vill göra detta. Uppenbart Ă€r det ju ingen fara, eller frĂ„ga om stöld 😛

Postat

Tja, nĂ€r nĂ„got som en video blir poppis brukar det ju sprida sig som en löpeld, eller mer korrekt kanske 'meme'. Det man en gĂ„ng lagt ut blir det svĂ„rt att ta tillbaka, som de brukar sĂ€ga. 😛

Postat

Hehe, jag funderade sĂ„ varför du lufttrummade nĂ€r du ju Ă€ndĂ„ hade en trumma, men blooper-delen förklarade det effektivt... 😛

Kul!

Postat
  Wizball sa:
Kul!

Tack Wizball, vi hade rĂ€tt kul skall du veta. 😛

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.