spaceman Postat 24 november 2009 Postat 24 november 2009 För er som brukar vara pÄ plats i skivbutiken. HÄll med om att boxarna har blivit fler. Det Àr DVD skivor, bilderböcker, USB minnen, anteckningblock mm mm nÀr en artist eller band slÀpper en CD-box. Jag har det. Det har DN uppmÀrksammat hÀr: http://www.dn.se/kultur-noje/musik/boxarna...igare-1.1001161
DieHard (oregistrerad) Postat 24 november 2009 Postat 24 november 2009 Ja smart marknadsföring. "Och vem vet, det kanske Àr just sÄ man lockar en publik som ser sjÀlva musiken som gratis. Men Àven i den mer konventionella boxutgivningen mÀrks en liknande tendens, som nÀr den dyrare versionen av den nya AC/DC-boxen ges ut paketerad i en fungerande gitarrförstÀrkare". Inget snack om saken att ACDCs Àr den klart bÀsta och smartaste av dem alla
DieHard (oregistrerad) Postat 24 november 2009 Postat 24 november 2009 NÀr dör cdn och stora boxar ut? Varför undrar du det? Varför skulle den det nÀr inte ens Vinyl Àr utdöd?
base10 Postat 25 november 2009 Postat 25 november 2009 Varför undrar du det? Varför skulle den det nĂ€r inte ens Vinyl Ă€r utdöd? Vinylen hĂ„ller vĂ€l bĂ€ttre kvalitĂ©? đ Kanske dĂ€rför den finns.
Glaskatten (oregistrerad) Postat 25 november 2009 Postat 25 november 2009 Vinylen hÄller vÀl bÀttre kvalité? Nej..
Per_a_55 Postat 26 november 2009 Postat 26 november 2009 Jag hÄller med om att vinylplattan hÄller mycket bÀttre kvalitet ljudmÀssigt. Men den krÀver ocksÄ mycket mer av anlÀggningen för att prestera det bÀttre ljudet (och jag som Àr över 50 hör ÀndÄ inte skillnaden dÄ man tappar de höga frekvenserna nÀr man blir Àldre).
Piccazzo Postat 26 november 2009 Postat 26 november 2009 đđđđđ missförstĂ„d rubriken och trodde att du menade Boxarna ( som i boxare ) blir maffigare , och undrade va F*N har det med musik att göra ..... đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.