Epicure Postat 22 november 2009 Postat 22 november 2009 Hej! Jag försöker hitta ett par högtalare för runt 2000kr. De ska stå i min etta och främst användas till att lyssna på musik via datorn, eller när jag kollar på film. Jag ska mixa i mina AKG 271MkII hörlurar så de ska inte användas till det. Är det hifihögtalare 2.1 som gäller för de pengarna eller monitorer? Vill helst att de ska vara rätt stilrena, lätta att flytta och ha med sig då jag ska köpa dem i butik i Gbg och ta med på bussen till Oslo där jag bor. Jag är inte jättekräsen utan vill helt enkelt få ut det mesta möjligt av min budget på 2000kr. Okej, Det är bara att komma med tips! Tack
Epicure Postat 22 november 2009 Trådstartare Postat 22 november 2009 Efter att ha kollar runt en del på nätet så fastnade jag för Audioengine 2. Otroligt små för att vara fullgoda högtalare. Verkar nog bli en beställning på dem tror jag. Någon som har något annat förslag, eller nåt att tillägga?
simonwellander Postat 7 januari 2011 Postat 7 januari 2011 Var de dem du köpte? Hur var dom isånafall ? 😮 Jag funderar på att skaffa sådanna själv 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.