brille Postat 3 november 2009 Dela Postat 3 november 2009 Hallå! Har lite problem med sidechain-funktionen i Logic. (Använder version 8) Har kollat på en del tutorials, och när de ska "länka" mixerkanalen (med t.ex. Kicken) så klickar de på en knapp där det står "Out 1-2" och få upp en liten ruta med olika valmöjligheter. Problemet är att jag inte får upp någon "meny" när jag klickar på den knappen :S! Vad fanken är problemet :S? Tack på förhand 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
brille Postat 3 november 2009 Trådstartare Dela Postat 3 november 2009 bumP Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jarlo Postat 3 november 2009 Dela Postat 3 november 2009 Hallå! Har lite problem med sidechain-funktionen i Logic. (Använder version 8) Har kollat på en del tutorials, och när de ska "länka" mixerkanalen (med t.ex. Kicken) så klickar de på en knapp där det står "Out 1-2" och få upp en liten ruta med olika valmöjligheter. Problemet är att jag inte får upp någon "meny" när jag klickar på den knappen :S! Vad fanken är problemet :S? Tack på förhand 😏 Håller du in knappen då? Det räcker inte med att klicka... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
brille Postat 3 november 2009 Trådstartare Dela Postat 3 november 2009 Håller du in knappen då? Det räcker inte med att klicka... HAHAHA! 😏 Där var felet... Tackar för hjälpen ^^ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.