Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej,

Jag har precis flyttat till stockholm, och ska bygga upp ny studio. Jag tänkte shoppa lite, och tänkte höra med er vilka musikaffärer som finns i stan, och vilka som är bäst, mest prisvärda, bra service osv.

Jag tänker köpa allt från studiomöbel till hårdvara, mjukvara, mixer, monitorer & synthar.

Tacksam för svar.

Annons
Postat

Skulle rekommendera Hellstone på Götgatan 24, nästan rakt över gatan från t-baneuppgången. Har inte varit där på ett tag nu, men de brukar mest vara inriktade på gitarrer och slagverk har jag för mig, så kanske är lite fel ute, men grym service och alltid trevliga.

Postat

Tack för era svar. 4sound har jag handlat av tidigare, dom är bra. Ska kolla in era andra förslag.

Postat
Hej,

Jag har precis flyttat till stockholm, och ska bygga upp ny studio. Jag tänkte shoppa lite, och tänkte höra med er vilka musikaffärer som finns i stan, och vilka som är bäst, mest prisvärda, bra service osv.

Jag tänker köpa allt från studiomöbel till hårdvara, mjukvara, mixer, monitorer & synthar.

Tacksam för svar.

Hejsan

Rekomenderar ett besök på Deluxe Musik. Butiken är stor och dom har det mesta man behöver.

// Klas

dannepop (oregistrerad)
Postat
Hejsan

Rekomenderar ett besök på Deluxe Musik. Butiken är stor och dom har det mesta man behöver.

// Klas

Men de är dyrast, men har den snyggaste butiken.

Jag skulle nog beställa det som går från Thomann.

Det är det bästa priset som går att få.

Danne/

Postat

Danne/

Digital Village och Dolphin Music brukar klå Thomann på bra mycket grejer i prisväg, så nja. Frakten är förvisso ett par tior dyrare, men det brukar man spara in på det man handlar. Thomann har däremot svensk support, vilket kan vara bra om man inte känner sig allt för bekväm med engelska.

DieHard (oregistrerad)
Postat

Danne/

Ja för det mesta i alla fall. Men ibland har de riktigt bra priser på guror som kan göra det värt att både testa och köpa den där.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.