Jump to content
Annons

referensmonitorer


Thome

Recommended Posts

Annons

Såhär sitter jag nu... tanken var att hyllan bakom mig skulle få agera lite "diffusor"...

har även 4 glasullsskivor som skall kläs i tyg och sättas upp imorgon, samt en fåtölj i skinn som står under klädhängaren och 4 gitarrer bredvid skrivbordet, mina rack-enheter står på hyllan vid dörren (på grund korta sladdar till inspelningsrummet)

har hållit på med musikproduktion ett bra tag och är väldigt intresserad, men just det här med akustik är svårt! några förslag om vad jag bör sätta mina absorbenter? bör jag möblera om?

tacksam för alla svar!

post-15215-1256665208_thumb.png

post-15215-1256665215_thumb.png

post-15215-1256665225_thumb.png

Link to comment
Dela på andra sajter

Leta beg Audio Pro Black Diamond låter väldigt bra.

Har även sett Canton Ergo för under 5000kr

http://www.blocket.se/goteborg/Audio_Pro_B...m?ca=15&w=1

är det din annons?

om inte, tror du att systemet du länkade till kan funka för mina ändamål? vill få så rent ljud jag kan för pengarna!

Redigerat av Thome
Link to comment
Dela på andra sajter

Nej inte min anons men har lite koll på HI/Fi högtalare och de här spelar riktigt bra rent snyggt och har i tester sopat banan av 5gånger så dyra högtalare.

Själv har jag Canton Ergo.

är det din annons?

om inte, tror du att systemet du länkade till kan funka för mina ändamål? vill få så rent ljud jag kan för pengarna!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej inte min anons men har lite koll på HI/Fi högtalare och de här spelar riktigt bra rent snyggt och har i tester sopat banan av 5gånger så dyra högtalare.

Själv har jag Canton Ergo.

okej!

tack så hemskt mycket för tipset låter ju onekligen lovande 😛 synd bara att jag inte har möjlighet att testlyssna dom innan, alltid skönt att få en egen uppfattning. but i will take your word fot it!

inga kreativa ideér på var jag bör placera mina absorbenter som skall upp imorgon förmiddag?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...