Jump to content
Annons

Ny gratis förstärkarplugg från Aradaz

Recommended Posts

Lade (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Aradaz, som ligger bakom andra fina gratispluggar som man hämtar här , har kommit ut med en ny förstärkarsimulering. Den kallas 'Kuassa lite' och finns att hämta här. Den verkar ha tre kanaler och avaktiverbart kabinett så man kan använda andra impulser.

Med tanke på aradaz crunch som är en jättetrevlig lite renare förstärkarsimulering, borde detta vara toppen.

Redigerat av Lade
Annons
Postat

Förtydligar att pluggarna är enbart VST och PC.

Lade (oregistrerad)
Postat
Förtydligar att pluggarna är enbart VST och PC.

Tack!

Tydligen gick min hjärna på lunch lite före mig denna gång.

• 11 månader senare...
Postat

Fortsätter den här tråden med informationen att både ovannämnda gratisplugg Amplifikation Lite samt köpversione Amplifikation One nyligen har släppts i version 1.1.0. Har pulat lite med gratispluggen ett tag och tyckt att den varit så pass intressant att jag slog till på en licens på fullversionen - även den nästan gratis om man frågar mig. $49.95 (ca 350 spänn exkl moms) är pluggen helt klart värd.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.