Jump to content
Annons

Ultrasone Pro 750


jp80x0

Recommended Posts

Tjena,

Har ett par sÄdana hÀr lurar och sÄ vitt jag förstÄr sÄ finns det tvÄ versioner, alltsÄ en Àldre och en nyare.

Vad Àr det för skillnad mellan de tvÄ?

Mina har PROline 750 skrivet pÄ bÄgen och jag har sett vissa som enbart har Pro 750, vilka Àr vilka?

Edit: Jag fick inte med nÄgot hard case, utan en mjuk pÄse om det kan vara till nÄgon hjÀlp.

Redigerat av jp80x0
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Annons
Tjena,

Har ett par sÄdana hÀr lurar och sÄ vitt jag förstÄr sÄ finns det tvÄ versioner, alltsÄ en Àldre och en nyare.

Vad Àr det för skillnad mellan de tvÄ?

Mina har PROline 750 skrivet pÄ bÄgen och jag har sett vissa som enbart har Pro 750, vilka Àr vilka?

Edit: Jag fick inte med nÄgot hard case, utan en mjuk pÄse om det kan vara till nÄgon hjÀlp.

Proline Àr den Àldre versionen. Pro-serien kom i fjol och blev försedd med hÄrt case i stÀllet för pÄsen som kom med till Proline.

Det Ă€r ingen skillnad ljudmĂ€ssigt, utan det Ă€r bara en lite "uppdaterad" design. 😼

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

  • 2 veckor senare...
Claes to the rescue som vanligt! 😕

Stort tack!

Pro versionen ska ju ha nÄgot större öronkuddar ocksÄ. Tenderar ju att pÄverka ljudet nÄgot. Uppgraderade frÄn Proline 750 till 900 och de Àr det olika storlekar pÄ dem on Àn marginellt.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...