Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Har anv logic studio 8, princip felfritt under detta Är men nu har det sedan nÄgra dagar börja lÄsa sig, lÄten stannar och menyerna blir grÄ (ej klickbara) samt att jag mÄste anvÀnda tvÄngsavslutning för att fÄ av progget. Testade att avmarkera laddning av tidigare lÄt, funkar fortfarande 60/40. Wtf ska jag göra?

• 1 Ă„r senare...
Annons
Postat

TÀnkt igenom om ni har nÄn plugg som kanske kan vara orsaken...vissa crackade pluggar har jag hört kan orsaka dylika problem. Det kan vara minnesproblem ocksÄ....ibland nÀr jag öppnar ett projekt som ligger pÄ grÀnsen hÀnder liknande saker. Test rensa upp lite skit och kanske ta bort nÄt instrumemt och spara om som nÄt testprojek.....kolla sen om det gÄr att öppna felfritt osv....

Postat (redigerat)

Sant det med minnesproblemet. Kollade runt lite pÄ nÀtet och luskade fram att Mac anvÀnder hÄrddiskminnet delvis som digitalt minne.

Rensade ut massa bilder och skit samt tog bort allt vad cookies o sparade sidor heter. SĂ„ nu funkar det igen! Har suttit och mixat en 1,5 h och logic ler fortfarande mot mig.

Edit: HÄrddiskminne som virtuellt minne

Redigerat av ettslagsunderverk

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.