Snowbrigade Postat 3 oktober 2009 Postat 3 oktober 2009 Hej alla Jag har gjort TAGs till våra låtar via Winamp, allt funkar bra. Där kan man också lägga in cover art, det funkar bra, bilden lägger sig i samma mapp som låtarna. Nu tänker jag dock på dem som kommer att ladda ned våra låtar från hemsidan, jag vill liksom få in jpeg-filen i Mp3-filen så att de bara behöver ladda ned en Mp3 men ändå får med bilden utan att den är separat-fil. Går det att fixa på nåt sätt? Tack för hjälpen // Nisse
Linus Postat 3 oktober 2009 Postat 3 oktober 2009 Visst, ta hem Mp3tag och lägg in jpg-bilden där så sparas den i ID3-taggen.
Fertan Postat 3 oktober 2009 Postat 3 oktober 2009 Tror det ska gå att göra i Winamp också! File Info > Artwork > Load/Paste Artwork
Snowbrigade Postat 3 oktober 2009 Trådstartare Postat 3 oktober 2009 Ok! Tack så mycket, jag provade Mp3tag och det funkade utmärkt. Tack ska ni ha!
forsbergmusik Postat 11 februari 2010 Postat 11 februari 2010 Tackar tackar ! 🙂 Försökt med detta i WMP Det ska gå men funkar la halft bra 😆 så laddar ner mp3tag tackar tackar ! 😮
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.