Jump to content
Annons

"nya" studio


5up3rb

Recommended Posts

Är det någon annan förutom jag som tycker att nya Studio suger? Jag tycker att den rasat i kvalitet och antagit en amatörmässig profil. Att blanda ihop de båda tidningarna Hemstudio och Studio är klart beige. Sverige som per capita är världens tredje största musikexportör har definitivt behov av en tidning som "gamla" studio. Nu tycker jag, som har hållit på med inspelning och produktion i en massa år, att den inte är värd att prenumerera på längre. Skärp er IDG! Det finns fler som jag, som inte vill gå tillbaka till förskolestadiet igen. Ni kommer att tappa många läsare på det här. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Waltzberger (oregistrerad)

jag har precis nu bläddrat igenom första numret av den såkallade "nya studio" och jag måste säga att jag tycker den är helt okej ändå. visst e de ballt o få fler tidningar och lite oftare när man prenumererade på båda dem tidigare tidsskrifterna men det är ju smidigt och utrymmespraktiskt att ha allt i en tidning 😆 nu är jag iofs så gott som i nybörjarstadiet (om än några steg framåt kanske) och finner inte samma problem som du av den anledningen. men det är svårt att säga så mkt tycker jag. det mesta är väl som vanligt. om än lite mer spridda artiklar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...