Vakuumanka Postat 29 augusti 2009 Postat 29 augusti 2009 Jag har kladdat till det rejält när jag satt och mixade. Jag råkade öppna Reason samtidigt som jag höll på med min låt och nu har hela låten ändrat tempo och inget passar längre ihop. Hur ska jag göra för att få det rätt igen? Har råkat ut för detta innan också, men då har jag löst det på något omedvetet sätt. Snälla, behöver hjälp omgående. !!!! 😱 Mvh Jesper J
Vakuumanka Postat 29 augusti 2009 Trådstartare Postat 29 augusti 2009 Jag har kladdat till det rejält när jag satt och mixade. Jag råkade öppna Reason samtidigt som jag höll på med min låtoch nu har hela låten ändrat tempo och inget passar längre ihop. Hur ska jag göra för att få det rätt igen? Har råkat ut för detta innan också, men då har jag löst det på något omedvetet sätt. Snälla, behöver hjälp omgående. !!!! 😮 Mvh Jesper J FIXAT! 😱
Dingbats Postat 29 augusti 2009 Postat 29 augusti 2009 Posta gärna hur du fixade det, ifall nån annan får samma problem.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.