Waltzberger (oregistrerad) Postat 14 augusti 2009 Postat 14 augusti 2009 Hallå. För ett tag sen laddade jag hem en hel näve "gratis-pluggar" jag hittade i diverse forumtrådar, studiotidningar osv. Jag har sedan börjat lära mig Voxengo Curve EQ som jag anser är helt lysande. Jag märkte sen att den klipper av ljudet på spåret man EQ'ar efter ca 20-30 sek. Beror detta på att jag har nån slags Demoversion av programmet som det beter sig såhär? Eller kan det bero på någon inställning eller dylikt? Tack på förhand Emil
jarlo Postat 14 augusti 2009 Postat 14 augusti 2009 Hallå.För ett tag sen laddade jag hem en hel näve "gratis-pluggar" jag hittade i diverse forumtrådar, studiotidningar osv. Jag har sedan börjat lära mig Voxengo Curve EQ som jag anser är helt lysande. Jag märkte sen att den klipper av ljudet på spåret man EQ'ar efter ca 20-30 sek. Beror detta på att jag har nån slags Demoversion av programmet som det beter sig såhär? Eller kan det bero på någon inställning eller dylikt? Tack på förhand Emil Demo Limitations Demo version mutes sound for one second every 25 seconds. Saxat från: http://www.voxengo.com/product/curveeq/
Waltzberger (oregistrerad) Postat 14 augusti 2009 Postat 14 augusti 2009 Om det beror på att jag är puckad eller lat, som inte har kollat deras sida själv låter jag vara osagt. Men tack för hjälpen 😏
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.