D-O-Z Postat 5 augusti 2009 Postat 5 augusti 2009 Hej Har bestält en ESI Juli@ Kort . Blir den mycket bättre än ett vanlig Realtek Ljudkort ? Vill ha mycket bättre Ljud på inspelning . Edit: Spelar in från datorn, Med Studio Project B1 Och VTB1 Preamp
Vakuumanka Postat 5 augusti 2009 Postat 5 augusti 2009 Hej Har bestält en ESI Juli@ Kort .Blir den mycket bättre än ett vanlig Realtek Ljudkort ? Vill ha mycket bättre Ljud på inspelning . Edit: Spelar in från datorn, Med Studio Project B1 Och VTB1 Preamp Ja, det kommer bli avsevärt mycket bättre ljud än med det du har i datorn nu! Juli@ körde jag med i 2 år och det blir verkligen kanonbra ljud för den lilla summan pengar! (tror jag betalade 1495:- för mitt då). 😉
D-O-Z Postat 6 augusti 2009 Trådstartare Postat 6 augusti 2009 Ja, det kommer bli avsevärt mycket bättre ljud än med det du har i datorn nu!Juli@ körde jag med i 2 år och det blir verkligen kanonbra ljud för den lilla summan pengar! (tror jag betalade 1495:- för mitt då). 🙂 Jaha jag hitta en från en kompis för 600 kr 🙂 Han skickar Esi juli kortet nu till mej BARA Väntar 🙂
Gilbert Postat 6 augusti 2009 Postat 6 augusti 2009 Du kunde inte fortsätta I någon av dina befintliga trådar? https://www.studio.se/index.php?act=Searc...ite=%2Bljudkort
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.