paulwall Postat 14 juli 2009 Postat 14 juli 2009 köpte för några år sen ett ssl från staterna. kommer inte ihåg om jag använde jordningssladden som kom med . nu hittar jag den inte så behöver isf köpa en ny. hade ett missljud för ett par dagar sen när jag riggade upp allt igen, men det är borta nu..? är det så att det inte behövs jordas i sverige eller har jag bara tur att det funkar hos mig? riggen är pio707, ttx1or, macbook, ssl, högtalare o förstärkare..
Limpan Postat 14 juli 2009 Postat 14 juli 2009 (redigerat) SSL? Solid State Logic? Har du köpt ett mixerbord? Vad menar du, är den inte jordad!?? EDIT: Jag antog i min dumhet att du menade ett sånt här: SSL Mixerbord men antar att det finns nått annat som heter SSL? 😕 Redigerat 14 juli 2009 av Limpan
paulwall Postat 14 juli 2009 Trådstartare Postat 14 juli 2009 serato scratch live! hehe, googlade "ssl": inte i närheten av något dj-relaterat där inte!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.