Tajken Postat 6 juli 2009 Postat 6 juli 2009 Skulle vilja veta om det går att importera/göra egna instument ikoner till Logic 5,5 (PC) och i så fall hur? Vet att det verkar funka till 7:an -> men hittar ingen info om 5,5.
Gilbert Postat 6 juli 2009 Postat 6 juli 2009 hittar ingen info om 5,5. Kanske för att det är 6 år gammalt...
anarkisten1 (oregistrerad) Postat 7 juli 2009 Postat 7 juli 2009 Burnin Sven har lagt in lite tips här om pc versionen. Jag har manualen men den är tjock som fan men får jag tid så kan jag kolla. Har nämligen ett Logic 5 Big Box till salu med manualer och rubbet som funkar på både mac och pc
Tajken Postat 7 juli 2009 Trådstartare Postat 7 juli 2009 (redigerat) Kanske för att det är 6 år gammalt... Aj fasen, missade att tekniken med ikonbyte inte fanns 2002, den måste natrurligtvis ha uppfunnints långt senare 😄 Helt ärligt, jag VET att den tom är 7 år gammal men det var inte frågan.... 😛 Redigerat 7 juli 2009 av Tajken
Pesek Postat 7 juli 2009 Postat 7 juli 2009 Finns ett program som heter Logiconizer som funkade till 6an och 7an. Det fungerar även i standalone mode, kanske värt ett försök? http://www.logicprofiles.com/welcome/index...loads&c=142
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.