Jump to content
Annons

Cubase och vista


Bee

Recommended Posts

Hejsan!

Det är så att just nu kör jag på en "gammal" dator som har Win XP. Jag har funderat på att köpa en ny dator som ska vara mer av en studio dator, där jag kommer mest jobba med Cubase 3SX och Reason

Min fråga är enkel: vet någon av er eller kanske t.o.m testat om Cubase 3SX fungerar på Windows Vista ?

Tacksam för svar!

Ha en trevlig dag

//Bee

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Hej igen!

jag har precis fått Cubase 3 och håller på och lär mig den så jag vet inte om jag har råd och gå upp till 5:an om jag ska vara ärlig, men tanken är att jag ska upp på 5:an i framtiden, men idag vill jag vet hur vista och cubase 3 fungerar ihop....

//Bee

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej igen!

jag har precis fått Cubase 3 och håller på och lär mig den så jag vet inte om jag har råd och gå upp till 5:an om jag ska vara ärlig, men tanken är att jag ska upp på 5:an i framtiden, men idag vill jag vet hur vista och cubase 3 fungerar ihop....

//Bee

Jag körde Cubase 3 tillsammans med Vista 32bit och vill du stå ut med att Cubase hänger sig

förjämnan och att du får vänta cirka 1 minut varje gång du skapar ett nytt spår, så visst. Kör på! Men du kommer tröttna på en gång!

Bytte sedan till en Imac och Logic Pro. Aldrig varit nöjdare! 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag lär nog köra på vista 64bit då borde det funka (tycker man) Tack för era svar jag återkommer och talar om senare hur bra det funkade eller om det inte funkade alls 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...