DieHard (oregistrerad) Postat 24 juni 2009 Postat 24 juni 2009 Ahh 🙂 nu ser forumet och dess trådar ut som de gjorde för länge sen med undertrådar istället. Sökt men inte hittat hur man ändrar tillbaka. Vet att det finns nån tråd om det men så länge sen och vet inte vad jag ska söka på för att hitta rätt. Nån som vet hur jag ändrar tillbaka?
Anders F Postat 24 juni 2009 Postat 24 juni 2009 DieHard sa: Ahh 🙂 nu ser forumet och dess trådar ut som de gjorde för länge sen med undertrådar istället. Sökt men inte hittat hur man ändrar tillbaka. Vet att det finns nån tråd om det men så länge sen och vet inte vad jag ska söka på för att hitta rätt. Nån som vet hur jag ändrar tillbaka? Klicka på trådalternativ i trådens högra hörn och välj det visningsläge du vill ha. Tror det är så iaf 🙂 MVH Anders
DieHard (oregistrerad) Postat 24 juni 2009 Postat 24 juni 2009 Asch var det så lätt och jag glömt det? 🙂🙂 Ja tack i alla fall Anders. Själv ska jag nog ducka här bakom skärmen.
Memphis Postat 24 juni 2009 Postat 24 juni 2009 (redigerat) Vart tog han vägen? 🙂 Även den bäste forumnörden kan glömma.. 🙂 Redigerat 24 juni 2009 av Memphis
Gilbert Postat 24 juni 2009 Postat 24 juni 2009 Gillar namnet på tråden, beskriver precis vad det är: en tråd i ett forum! 🙂
Anders F Postat 24 juni 2009 Postat 24 juni 2009 DieHard sa: Asch var det så lätt och jag glömt det? 🙂🙂 Ja tack i alla fall Anders. Själv ska jag nog ducka här bakom skärmen. Ja, nu tappade du allt lite forumnörds-poäng 🙂
lavrell Postat 24 juni 2009 Postat 24 juni 2009 Du är förlåten, du har trots allt bara varit medlem sedan 2007 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.