Jump to content
Annons

forumtråd

Recommended Posts

DieHard (oregistrerad)
Postat

Ahh 🙂 nu ser forumet och dess trådar ut som de gjorde för länge sen med undertrådar istället. Sökt men inte hittat hur man ändrar tillbaka. Vet att det finns nån tråd om det men så länge sen och vet inte vad jag ska söka på för att hitta rätt. Nån som vet hur jag ändrar tillbaka?

Annons
Postat
  DieHard sa:
Ahh 🙂 nu ser forumet och dess trådar ut som de gjorde för länge sen med undertrådar istället. Sökt men inte hittat hur man ändrar tillbaka. Vet att det finns nån tråd om det men så länge sen och vet inte vad jag ska söka på för att hitta rätt. Nån som vet hur jag ändrar tillbaka?

Klicka på trådalternativ i trådens högra hörn och välj det visningsläge du vill ha. Tror det är så iaf 🙂

MVH

Anders

DieHard (oregistrerad)
Postat

Asch var det så lätt och jag glömt det? 🙂🙂 Ja tack i alla fall Anders. Själv ska jag nog ducka här bakom skärmen.

Postat (redigerat)

Vart tog han vägen?

🙂

Även den bäste forumnörden kan glömma.. 🙂

Redigerat av Memphis
DieHard (oregistrerad)
Postat

Så sant, så sant. 🙂

Postat
  DieHard sa:
Asch var det så lätt och jag glömt det? 🙂🙂 Ja tack i alla fall Anders. Själv ska jag nog ducka här bakom skärmen.

Ja, nu tappade du allt lite forumnörds-poäng 🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.