Jump to content
Annons

Behringer mixerbord


linusiuppsala

Recommended Posts

Hej!

Tidigare har jag haft ett behringer mixerbord. Xenyx tror jag att det hette. Men jag växte snabbt ifrån det. Efterhand när jag lärde mej lite om ljud och musik så har jag förstått att det låter skit =) Men nu undrar jag är det här ett bra bord http://www.blocket.se/goteborg/Behringer_M...m?ca=16&w=3 eller ska man lägga några tusen till och köpa t ex Mackie. Är det värt de?

Redigerat av linusiuppsala
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jag är inte helt säker men jag tror att Xenyxbordens preampar är lite av top-of-the-line från Behringer. Så jag är ledsen men mixern du har är nog det bästa Behringer har att erbjuda i mixerväg.

Begagnade Mackiegrejer brukar å andra sidan inte vara värst dyra så du lär nog inte bli barskrapad på ett mackiebord.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är inte helt säker men jag tror att Xenyxbordens preampar är lite av top-of-the-line från Behringer. Så jag är ledsen men mixern du har är nog det bästa Behringer har att erbjuda i mixerväg.

Begagnade Mackiegrejer brukar å andra sidan inte vara värst dyra så du lär nog inte bli barskrapad på ett mackiebord.

aha, ska kika på blocket

tack 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...