Jump to content
Annons

knasigt erter formatering

Recommended Posts

znork (oregistrerad)
Postat

jag har en creative labs mozaike eller vad den heter men efter jag formaterade om datorn

så känner jag inte igen ikonen när jag pluggar in mp3 och kan inte göra playlist provat allt

jag kan å det är inte mycket...det liknar fan när man lyssnar talbok och det hoppar hur som

hellst mellan cd skivona...

mvh znork

Annons
Postat
jag har en creative labs mozaike eller vad den heter men efter jag formaterade om datorn

så känner jag inte igen ikonen när jag pluggar in mp3 och kan inte göra playlist provat allt

jag kan å det är inte mycket...det liknar fan när man lyssnar talbok och det hoppar hur som

hellst mellan cd skivona...

mvh znork

Följer det med några som helst drivrutiner eller annat joxx som behövs ominstalleras tro?

znork (oregistrerad)
Postat
Följer det med några som helst drivrutiner eller annat joxx som behövs ominstalleras tro?

..

Inte vad jag hittat men ringde säljaren och han ledde mig rätt via creatives hemsida och sedan

laddade jag ner nån fil och sen funkar allt men det ser inte ut som det gjorde tidigare men huvudsaken

det funkar

mvh Znork

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.