Jump to content
Annons

Recommended Posts

valle-89 (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Tjenare!

Mitt Vista ligger och väntar på posten och jag ska hämta det idag. Jag kom dessvärre på att mitt try-for-free cubase e väldigt gammalt och min dator e rätt mkt nyare.

Min dator har 3.16 ghz processor

4 gigs ram kapacitet

samt moderkortet + processorn har stöd för 64 bit

Jag har bara Cubase Sx3 (tryforfree) och som jag förstår det har det inte stöd för 64 bit?

Vad har det för påverkan på overall-prestandan när jag håller på med vst plugins?

Finns det nån gratisversion (64 bit) därute som man kan testa för jag skulle gärna se till att använda all den maximala prestanda

som jag betalat för (i dator-sammanhang)?

Tacksam för svar!

MVH!

/Valle*

🙂

Redigerat av valle-89
Annons
valle-89 (oregistrerad)
Postat

...

Postat
...

Bumpa inte! Angående topic så känner jag bara till LÄNK som du kan dra hem gratis.

valle-89 (oregistrerad)
Postat
Bumpa inte! Angående topic så känner jag bara till LÄNK som du kan dra hem gratis.

Får tacka så mkt men jag e rädd att de inte funkar...:/

Som jag förstår det så (ifall man kolalr typ längst ner) måste man ha fått nån sorts license innan för att få möjlighet... alltså kanske via en annan steinberg product?

Lr e ja ute o cyklar nu?

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.