Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tja!

Jag funderar pÄ att sÀlja mitt interna M-Audio 1010LT-kort och köpa ett externt kort med minst 8 balanserade in- och utgÄngar (totalt 16 kontakter med andra ord). Vad har ni att rekommendera? Jag söker det kort som ger mest för pengarna. SÄ billigt som möjligt, men ÀndÄ bra.

Tack för hjÀlpen!

Johan

Annons
Postat

Hehe, jo ... förutom att jag inte vill lĂ€gga 20000kr! 😛

TÀnker mig snarare nedÄt 4000kr.

JJ

Postat

Det ser ruggigt bra ut i specen! Men var €&%# köper man det? Hittar det inte nÄgonstans. Det kanske Àr helt nytt?

JJ

Postat

Varför inte köpa ett M-Audio Delta 1010?

Det Àr inte firewire kanske, men om du ÀndÄ har en plats ledig i datorn sÄ gör det vÀll ingenting?

Stinkey (oregistrerad)
Postat

Har ett Hercules ljudkort i den absolut billigaste prisklassen och Àr mer Àn nöjd med tanke pÄ vilka problem jag hade med "bÀttre" kort. Kan bara rekomendera.

Postat

Edirol FA-101 har droppat en del i pris ocksÄ, har för mig att det nu ligger strax över 5000kr.

/Majken

Postat

Jag söker alltsĂ„ ett externt firewire-kort. Inget internt PCI-kort. Bara ett förtydligande. 😏

4000kr kÀnns som en magisk grÀns för min plÄnbok, men dÄ kanske jag behöver vÀnta in prissÀkningar...suck. Annars verkar bÄde Edirol- och Hercules-kortet kalassjysta.

Har ni tips pÄ fler kort som uppfyller mina krav?

JJ

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.