Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hur hittar Logic dina pluggar ?

Jag klickar pÄ Macintosh HD sedan Bibliotek sedan Audio Sedan Plug-Ins sedan AU och dÀr lÀgger jag min AU plugg.

Vad gör jag fel ?

Scannar man för att logic ska hitta pluggarna ?

Jag gÄr till Preferences Audio Units Manager och sedan Reset & Rescan Selection men den dyker inte upp.

Är det dĂ€r man scannar eller ? :rolleyes:

Annons
Postat

Du menar att du lÀgger den i Components-mappen va?

IsÄfall borde den dyka upp i Logic. Vad Àr det för plugg och vad har du för dator (OSX version, processor)?

Postat
Du menar att du lÀgger den i Components-mappen va?

IsÄfall borde den dyka upp i Logic. Vad Àr det för plugg och vad har du för dator (OSX version, processor)?

Klistra in den lite över allt nu dök den upp frÄgar mer om det Àr problem tacka för hjÀlpen. :rolleyes:

Postat

Normalt sett finns det vÀl ingen mapp dÀr som heter "AU"... "Components" ska den heta och dÀr letar Logic efter AU-pluggar.

• 3 mĂ„nader senare...
Postat
Normalt sett finns det vÀl ingen mapp dÀr som heter "AU"... "Components" ska den heta och dÀr letar Logic efter AU-pluggar.

Alla mina pluggar ligger i den mappen. Men logic hittar bara nÄgra av dom. DÀr ligger nÄgra till som inte dyker upp i logic. Under audio units manager sÄ Àr rutan "nodes" urkryssad pÄ dom som inte funkar, och den gÄr inte att kryssa i. Bland dom pluggarna som funkar sÄ Àr "nodes" ikryssad. Vad Àr grejen? Varför funkar dom inte?

Postat
Alla mina pluggar ligger i den mappen. Men logic hittar bara nÄgra av dom. DÀr ligger nÄgra till som inte dyker upp i logic. Under audio units manager sÄ Àr rutan "nodes" urkryssad pÄ dom som inte funkar, och den gÄr inte att kryssa i. Bland dom pluggarna som funkar sÄ Àr "nodes" ikryssad. Vad Àr grejen? Varför funkar dom inte?

om logic inte hittar dem Àr de troligen i fel format

det finns tex mÄnga gamla gratis au som inte funkar pÄ intelmacar

tex det ska inte stÄ power pc under info om du har intel

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.