Jump to content
Annons

Första låt:)


Eyeax

Recommended Posts

  • 2 veckor senare...
Annons
Jepplen (oregistrerad)

Har inga högtalare på jobbet, men ska lyssna när jag kommer hem :rolleyes:

Kul att du lägger upp nya låtar!! Älskar att lyssna på nytt!! 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Jepplen (oregistrerad)

Har lyssnat nu 😕

jag är väldigt oerfaren i denna grenren, vad kallar man stilen, hip hop eller rap eller..?

Tycker den hade ett riktigt skönt sound och beat, gillar rapparens röst och bakgrundsljudet var riktigt mysigt!

Kan inte ge mycket konstruktiv kritik för jag kan inget om den här grenren som sagt,

men den hade passat skit bra i en hollywood film typ "boys in the hood" etc..

Bra jobbat!! 😱

Ser fram emot mer!! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det bara jag, men musiken va bara i högra monitorn och jag hade skitsvårt att urskilja något direkt mixmässigt då det va så pass låg kvalité. Om du vill ha ordentlig respons så föreslår jag bättre kvalité på ljudet. Dock tror jag inte du får lägga upp den på detta forum då du använt Jay-Z:s röst utan hans tillåtelse om jag fattade rätt.

MVH

Anders

Link to comment
Dela på andra sajter

Har lyssnat nu 😕

jag är väldigt oerfaren i denna grenren, vad kallar man stilen, hip hop eller rap eller..?

Tycker den hade ett riktigt skönt sound och beat, gillar rapparens röst och bakgrundsljudet var riktigt mysigt!

Kan inte ge mycket konstruktiv kritik för jag kan inget om den här grenren som sagt,

men den hade passat skit bra i en hollywood film typ "boys in the hood" etc..

Bra jobbat!! 😱

Ser fram emot mer!! 🙂

Tack så mkt, Det kommer ska du se;) Försöker få ihop ett mixtape till sommaren kanske det gäller bara att ha tid och ork

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det bara jag, men musiken va bara i högra monitorn och jag hade skitsvårt att urskilja något direkt mixmässigt då det va så pass låg kvalité. Om du vill ha ordentlig respons så föreslår jag bättre kvalité på ljudet. Dock tror jag inte du får lägga upp den på detta forum då du använt Jay-Z:s röst utan hans tillåtelse om jag fattade rätt.

MVH

Anders

Din högersida e pajj isf, Och kunde inte bry mig mindre om copyrighten så att säga men all respekt till forumet om dom inte vill ha så men ja vill se fri kultur i Sverige och jag tror inte Shawn Carter gråter för att jag använder hans acapella när han sitter i sitt lilla hus och försöker få ihop mat för dagen;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Din högersida e pajj isf, Och kunde inte bry mig mindre om copyrighten så att säga men all respekt till forumet om dom inte vill ha så men ja vill se fri kultur i Sverige och jag tror inte Shawn Carter gråter för att jag använder hans acapella när han sitter i sitt lilla hus och försöker få ihop mat för dagen;)

Hejsan

Vad menar du med att min högersida är paj? I så fall vänster väll 😕 Jag jobbar dagligen i dessa monitorer och det är bara på din länk som ljudet inte fungerar i båda monitorerna. Är som att du bouncat ner bara höger kanal på ett stereospår. Helt okej för dig att skita i copyrighten, så länge du respekterar att forumet inte skiter i den 😱

Jag ville faktiskt vara hjälpsam och inte få några taggar emot mig, så det va i all välmening jag föreslog bättre ljudkvalité.

MVH

Anders

Link to comment
Dela på andra sajter

Din högersida e pajj isf, Och kunde inte bry mig mindre om copyrighten så att säga men all respekt till forumet om dom inte vill ha så men ja vill se fri kultur i Sverige och jag tror inte Shawn Carter gråter för att jag använder hans acapella när han sitter i sitt lilla hus och försöker få ihop mat för dagen;)

Det är samma sak hos mig, vänster högtalare är tyst och den låter väldigt mycket på alla andra låtar som jag lyssnar på.

YouTube är inte kända för bra ljudkvalitet så om du vill ha bra kommentarer om mixen så ladda upp en mp3'a istället.

Har inga som helst referenser inom genren, jag lyssnar inte på hip-hop och vill därför inte kommentera låten.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hejsan

Vad menar du med att min högersida är paj? I så fall vänster väll 🙂 Jag jobbar dagligen i dessa monitorer och det är bara på din länk som ljudet inte fungerar i båda monitorerna. Är som att du bouncat ner bara höger kanal på ett stereospår. Helt okej för dig att skita i copyrighten, så länge du respekterar att forumet inte skiter i den 🙂

Jag ville faktiskt vara hjälpsam och inte få några taggar emot mig, så det va i all välmening jag föreslog bättre ljudkvalité.

MVH

Anders

Ingen fara m8 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Jepplen (oregistrerad)

Vet inte hur jag lyckades med att felstava "grenren" 2 gånger, hehehe.

Jag trodde rapparen var du eller en kompis, lol, visar hur mycket jag kan om den här GENREN... 😛

Hoppas ändå på mera!! mera mera mera!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...