Jump to content
Annons

Behöver en partner FL studio


yobare

Recommended Posts

Vill göra grymma remixer med någon så man kan lära sig av varandra. Håller på med electro house benassi stil samt lite euro trance. Asså typ cascada stil och sånt. Vill även göra lite sjukt grymma låtar som sensation stil. Funderar även på att göra en hel del tech house. Men nu så behöver jag en partner som man kan dela infromation lära sig utav varandra. Byta presets och massa roliga saker lixom. Och även göra ne låt ihop ☺️ Andvänder dock inte nexus gillar inte den synthen. Har den funkar. Men vill inte köra med den gillar mer 3xosc samt v-station och z3ta.

Om du är intreserad adda mig på JohanBryntesson@hotmail.com eller skicka ett pm här 🙂

Redigerat av yobare
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • 2 månader senare...
  • 2 veckor senare...

Har du någon sida där man kan se/höra mer vad du gjort innan? Jag leker själv fram lite Electro och Trance i FL, och Sensation är ett härligt event (Amsterdam om en månad!), men man vill ju se så man ligger på någorlunda lika nivå.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo jag har en del låtar jag gjort. Asså äår helt ok men jag börjar bli bättre nu. Har lite problem med benassi basen. Försöker få fram något väldigt liknande men grejar den inte. Asså inte som benassi men en annan som låter liknande som finns i en låt :/ men jag e helt ok på musik 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Pröva i samarbeten forumet ist. om du inte får svar här, ev. så flyttar nog nån trådnisse på den här.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 5 månader senare...
Jo jag har en del låtar jag gjort. Asså äår helt ok men jag börjar bli bättre nu. Har lite problem med benassi basen. Försöker få fram något väldigt liknande men grejar den inte. Asså inte som benassi men en annan som låter liknande som finns i en låt :/ men jag e helt ok på musik 😄

Varför vill du låta som han?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...