Smurferull Postat 29 januari 2009 Postat 29 januari 2009 Det här är säkert världens enklaste fråga för dem som kan det. Men jag själv är helt lost när det gäller datorer. 😆 Men hur får jag Realguitar att funka med Magix music maker 14? Tackar på förhand...🙂
Tilly Postat 4 februari 2009 Postat 4 februari 2009 Vad du får göra är att installera Realguitarr i din VST mapp. Jag vet att Magix music maker 14XXL har stöd för vst, så jag igår att din version av programmet också har detta. Men installera Realguitarr, och ta sedan reda på hur man får upp vst menyn i Musik maker.
Smurferull Postat 6 februari 2009 Trådstartare Postat 6 februari 2009 Vad du får göra är att installera Realguitarr i din VST mapp.Jag vet att Magix music maker 14XXL har stöd för vst, så jag igår att din version av programmet också har detta. Men installera Realguitarr, och ta sedan reda på hur man får upp vst menyn i Musik maker. Ok tackar, jag ska pröva. 😆
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.