Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag har precis köpt en ny Fender Deluxe reverb RI 65

Har hunnit spela på den tre gånger.

Varje gång har jag först slagit på den i standby-läge och låtit den värma upp i nån tid. Därefter slagit på den fullständigt och lirat. Igår testade jag att cranka upp den fullt och det lät underbart.

Nu satt jag och jammade lite på 50% av volymen (alltså lite halvt crunch) och då plötsligt tappade den volym och efter några sekunder stängdes den av. Sedan dess har det inte gått att slå på den. Det luktar lite unket om den. Inte kan väl något rör har pajat? Fusen kanske?

Blir väldigt tacksam för svar. Ni prylälskare där ute vet nog hur jag känner mig.

Annons
Postat (redigerat)

Du skriver att den är ny dvs garanti finns kvar. Då skulle inte jag rört den alls utan bara gått tillbaka dit du köpte den och

begärt att dom fixar den. Om det är ett allvarligt fel kan du få skulden om du är där och "fipplar".

Så står du där med en trasig ny förstärkare som du får laga på egen bekostnad... :rolleyes:

Edit, stavflel . . .

Redigerat av Ulf_A

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.