Jump to content
Annons

Övningstärkare till bas


Lilltompa

Recommended Posts

Tjena! Eftersom det stora basstärkaren står i replokalen så funderar jag på att skaffa en liten övningstärkare (Har en liten Silvertone, men den låter pinsamt dåligt!), som inte är alltför dyr, men ändå låter hyfsat... med inte alltför dyr menas runt tusenlappen 😉 har inte alltför höga krav, skulle bara vara kul att se om nån testat någon prisvärd!

Redigerat av Lilltompa
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Tjena! Eftersom det stora basstärkaren står i replokalen så funderar jag på att skaffa en liten övningstärkare (Har en liten Silvertone, men den låter pinsamt dåligt!), som inte är alltför dyr, men ändå låter hyfsat... med inte alltför dyr menas runt tusenlappen 😉 har inte alltför höga krav, skulle bara vara kul att se om nån testat någon prisvärd!

Runt tusenlappen hade jag testat en Line6 lowdown 15.

Jag har inte testat den men jag har testat Lowdown studio 10 och den låter bra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjena! Eftersom det stora basstärkaren står i replokalen så funderar jag på att skaffa en liten övningstärkare (Har en liten Silvertone, men den låter pinsamt dåligt!), som inte är alltför dyr, men ändå låter hyfsat... med inte alltför dyr menas runt tusenlappen 😉 har inte alltför höga krav, skulle bara vara kul att se om nån testat någon prisvärd!

Runt tusenlappen hade jag testat en Line6 lowdown 15.

Jag har inte testat den men jag har testat Lowdown studio 10 och den låter bra.

Okej, skulle kännas riktigt hemma faktiskt, stärkarn som jag repar med är en Line6 Lowdown 150 watt 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjena! Eftersom det stora basstärkaren står i replokalen så funderar jag på att skaffa en liten övningstärkare (Har en liten Silvertone, men den låter pinsamt dåligt!), som inte är alltför dyr, men ändå låter hyfsat... med inte alltför dyr menas runt tusenlappen 😉 har inte alltför höga krav, skulle bara vara kul att se om nån testat någon prisvärd!

Runt tusenlappen hade jag testat en Line6 lowdown 15.

Jag har inte testat den men jag har testat Lowdown studio 10 och den låter bra.

Okej, skulle kännas riktigt hemma faktiskt, stärkarn som jag repar med är en Line6 Lowdown 150 watt 😄

Mendåså!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjena! Eftersom det stora basstärkaren står i replokalen så funderar jag på att skaffa en liten övningstärkare (Har en liten Silvertone, men den låter pinsamt dåligt!), som inte är alltför dyr, men ändå låter hyfsat... med inte alltför dyr menas runt tusenlappen 😏 har inte alltför höga krav, skulle bara vara kul att se om nån testat någon prisvärd!

Runt tusenlappen hade jag testat en Line6 lowdown 15.

Jag har inte testat den men jag har testat Lowdown studio 10 och den låter bra.

Okej, skulle kännas riktigt hemma faktiskt, stärkarn som jag repar med är en Line6 Lowdown 150 watt 😛

Hur är det med hörlurar och en liten förstärkare? Pajar man öronen i lägden? Jag har testat med lurar någon gång hemma och det är ju inga problem att höra basen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Joo, det funkar ju. Men det blir himla tråkigt ljud, iaf med alla hörlurar jag testat med 😐 Klart att man skulle kunna köpa lite dyrare hörlurar, då skulle ljudet nog bli helt okej. Men då kan jag ju lika gärna köpa en förstärkare för dom pengarna 😛 Någon som testat Ashdown After Eight?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...