Jump to content
Annons

Känner ni någon som jobbar med filmmusik i Ableton


Deniz

Recommended Posts

Vi ska ha en serie workshops i film och musik på Lava i Kulturhuset (Stockholm). Vi kommer att jobba i stumfilmsanda där musikerna kommer att vara med i hela processen. Resultet kanske blir en filmvisning med liveframförande av musiken under Bergmanfestivalen på Dramaten. Därför letar jag nu efter någon som har erfarenhet av filmmusik och är duktig i Ableton. Är det någon som känner sig manad eller känner någon som skulle kunna hålla i en ableton workshop med filmljud-inriktning?

Tipsa mig i denna tråd eller maila mig på deniz.duvarci@kulturhuset.stockholm.se

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Vi ska ha en serie workshops i film och musik på Lava i Kulturhuset (Stockholm). Vi kommer att jobba i stumfilmsanda där musikerna kommer att vara med i hela processen. Resultet kanske blir en filmvisning med liveframförande av musiken under Bergmanfestivalen på Dramaten. Därför letar jag nu efter någon som har erfarenhet av filmmusik och är duktig i Ableton. Är det någon som känner sig manad eller känner någon som skulle kunna hålla i en ableton workshop med filmljud-inriktning?

Tipsa mig i denna tråd eller maila mig på deniz.duvarci@kulturhuset.stockholm.se

http://www.peterbjorklund.se

Har bra koll på både filmmusik och Ableton

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...