Overkill Postat 6 maj 2009 Postat 6 maj 2009 jo, men det är när man får välja om man vill ha hot pants eller string själv ☺️
Micke H Postat 6 maj 2009 Postat 6 maj 2009 Jag äger ett par herrtrosor. Jag använder dom inte så ofta.
Pico Postat 6 maj 2009 Postat 6 maj 2009 Igår när jag åkte buss så körde chauffören förbi min hållplats. Jag var mitt inne i ett Tupac-album i mp3-spelaren och det enda ljud jag fick ur mig för att få chaffisen att stanna var "Eyyy!!". Jävla tur jag inte råkade lägga till "'len" på slutet. 😛
Pico Postat 6 maj 2009 Postat 6 maj 2009 Dang, känner mig som en pundare som skall få en stor dos tjack efter en längre tids renleverne. Inte druckit kaffe på nån månad eller så, osså köpte jag sånna färdig-cappuccino idag.
Micke H Postat 6 maj 2009 Postat 6 maj 2009 Igår när jag åkte buss så körde chauffören förbi min hållplats. Jag var mitt inne i ett Tupac-album i mp3-spelaren och det enda ljud jag fick ur mig föratt få chaffisen att stanna var "Eyyy!!". Jävla tur jag inte råkade lägga till "'len" på slutet. 😛 Värre om du hade lyssnat på death metal, som jag gör ibland. STAAAAAANNNNNAAAAAAARORORORORORORORORORORORSTAAAAAAAAANNNAAAAAAAAAA!
Pico Postat 6 maj 2009 Postat 6 maj 2009 Värre om du hade lyssnat på death metal, som jag gör ibland. STAAAAAANNNNNAAAAAAARORORORORORORORORORORORSTAAAAAAAAANNNAAAAAAAAAA! 😛 Vad fånigt om man growlat ur sig ett "stanna". 😆
Micke H Postat 6 maj 2009 Postat 6 maj 2009 😛 Vad fånigt om man growlat ur sig ett "stanna". 😆 Påminner mig om 😄 :D
Gote Postat 6 maj 2009 Postat 6 maj 2009 Nej, men en stor kopp amfetamin hade inte suttit fel nu... 😛
Pico Postat 6 maj 2009 Postat 6 maj 2009 Nej, men en stor kopp amfetamin hade inte suttit fel nu... 😛 😆
Pico Postat 6 maj 2009 Postat 6 maj 2009 Hi There, Today we are launching a brand new multiplayer game that combines soccer with aliens to create something unlike anything you've seen before. And as a member of the Project Rockstar community you are the first to hear about it. Not only that, we are giving you an advantage over the non-Rockstar noobs with these exclusive power up codes, which can be entered once you have set up your Manager: 500 Card Tokens - W3LCOM3 Limited edition "Jabber Wookie" manager item - SP3C1AL You can find our new game at www.sokator442.com We'll see you on the pitch then. Kerb 😄
Recommended Posts