Jump to content
Annons

Repig Ipod


Pluffo

Recommended Posts

Hejsan!

Jag har haft en Ipod 20gb G4 i någon månad nu oc har använt den ganska flitigt. Den har legat i fickan och guppat runt medan jag har flängt runt både i jobbet och privat...

På sistone har den dock displayen blivit så repig så att det börjar bli störande...

Har därför bestämt mig för att ordna med nått slags fodral till den men den är ju fortfarande repig som gatan. Är det någon som känner till vad man kan göra åt denna saken?

Tror t ex att det finns speciella putsmedel som fräter bort en del av materialet det läggs på och därför är bra för t ex repiga glasytor...Finns det något sådant som funkar?

Vad skulle man annars kunna tänka sig?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Det finns polermedel för lack och glas tror jag..kolla med en bilglasfirma dom kan säker tipsa om plast/glas polermedel..

Annars kan du se till att bli en legend inom musikvärlden, sniffa koks, dö i förtid...sen kommer din Ipod vara värd nån mille på auktion..

fast det är ju ingen option att dö i förtid.. 😉 ..ähh..skit i det, det var ingen bra idé..

testa det första istället..

Link to comment
Dela på andra sajter

Det finns polermedel för lack och glas tror jag..kolla med en bilglasfirma dom kan säker tipsa om plast/glas polermedel..

Annars kan du se till att bli en legend inom musikvärlden, sniffa koks, dö i förtid...sen kommer din Ipod vara värd nån mille på auktion..

fast det är ju ingen option att dö i förtid.. 😆 ..ähh..skit i det, det var ingen bra idé..

testa det första istället..

Och din andra idé som började så bra 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...